Mikro učenje: bolj makro, kot se zdi Z mikro učenjem, metodo usposabljanja, ki omogoča hitro in prilagodljivo učenje, poskrbite, da bodo vaši zaposleni osredotočeni. Preberite več
Zmagovita učna izkušnja? Pravi format ob pravem času Če želimo uspeti in biti pripravljeni na izzive prihodnosti, je ključnega pomena, da ponovno razmislimo o načinu razvoja naših zaposlenih. Preberite več
Premostitev današnjih vrzeli v znanju kot odziv na spremembe jutrišnjega dne Premostitev vrzeli v znanju je ena od najpogosteje obravnavanih tem. Pri tem vam lahko pomagata trening in coaching, da boste pripravljeni na izzive prihodnosti in se učinkovito odzvali na spremembe jutrišnjega dne. Preberite več
Usposabljanje v ritmu današnjega časa – Ko učne poti sledijo življenjskemu slogu Ko govorimo o učnih procesih, je ključnega pomena, da držimo korak s časom. Digitalno učenje ljudem omogoča premagovanje prostorskih in časovnih ovir. Preberite več
Digitalno učenje: preseganje prostorskih in časovnih ovir Učinkoviti rezultati in prilagodljivost sta ključna koncepta digitalnega učenja, ki ljudem omogoča usposabljanje brez geografskih meja ali časovnih omejitev. Preberite več
“V višave, med oblake in daleč proč” – le kaj ima potovanje opraviti s prodajo? Preden popolnoma izklopite prodajni del možganov, morda razmislite o tem, da imata vaš dopust in svet prodaje več skupnega, kot ste morda sprva mislili. Preberite več
“Zdaj smo vsi skrbniki strank” Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec Preberite več
Kateri je glavni trend v prodaji? Raziskujemo spreminjajočo se naravo ‘vrednosti’ Na vrh seznama se je torej uvrstila ‘Usmerjenost k vrednosti za stranko’ – ideja, da se morajo podjetja preusmeriti od pristopa, osredotočenega na izdelke, k pristopu, ki poudarja zagotavljanje ‘vrednosti’ za stranke. Preberite več
Kaj je ustvarjanje vrednosti v prodaji? Vrednost za stranke lahko opredelimo kot razliko med koristmi, ki jih ponudba prinaša stranki, ter stroški in tveganji, ki jih stranka nosi, ko jo sprejme. Preberite več