Mercuri International Research

ZA PAMETNEJŠO IN BOLJŠO PRODAJNO ORGANIZACIJO

Članstvo v Mercuri International Research vključuje:

  • individualno oblikovan načrt razvoja prodaje
  • četrtletna srečanja z osebnim svetovalcem
  • neomejen dostop do 30-minutnih coaching srečanj z našimi strokovnjaki za prodajno odličnost
  • dostop do omrežja z drugimi managerji, ki vam omogoča izmenjavo izkušenj o pomembnih vprašanjih in pogostih izzivih pri prodaji
  • strokovne predstavitve najnovejših ugotovitev raziskav o prodajni odličnosti
  • dostop do naše digitalne zbirke orodij za prodajno odličnost

ČLANSTVO V MERCURI INTERNATIONAL RESEARCH

Razvijte svoja znanja in spretnosti zdaj!

Razvijajte se kot manager v B2B marketingu in prodaji. Bodite obveščeni o prihodnosti prodaje – prihranite čas in postanite boljši manager.


Mercurijeva raziskava The Future State of Sales

Kateri so trendi, ki krojijo prihodnje stanje prodaje? Razkrivamo 10 prvouvrščenih trendov, ki bodo imeli največji vpliv na prodajo in marketing v prihodnjih letih in za katere poslovni vodje menijo, da so najpomembnejši za njihov konkurenčni obstoj. K sodelovanju v naši raziskavi The Future State of Sales smo povabili vodilne v podjetjih, da bi izvedeli, kateri trendi so najpomembnejši za njihovo prihodnje poslovanje. Več kot 1000 vodij je odgovorilo na našo anketo, ki nam je dala nekaj zelo zanimivih rezultatov, predstavljenih v tem poročilu.

Bodite pripravljeni na prihodnost, naučite se prodajati na daljavo.

Digitalizacija ima vse večji vpliv na B2B podjetja in nenazadnje tudi na splet prodajnih kanalov. Ko je Mercuri raziskal uporabo digitalnih rešitev v prodaji in marketingu med nordijskimi B2B podjetji, je več kot 80% anketiranih navedlo, da imajo ali so v procesu uvajanja novih prodajnih kanalov. Preberite več v poročilu raziskave in spoznajte več o tem, kako B2B podjetja organizirajo prodajo na daljavo, katere kanale uporabljajo in kako se soočajo z njimi povezani izzivi.


VEČ POROČIL

Izbira med organsko in “prevzemno” rastjo

Kako do bolj informirane izbire o načinu rasti in nasvetih glede oblikovanja dolgoročnih strategij trajnostne rasti.

Integracija prodaje in marketinga – Dvig na višjo raven…

Integracija prodaje in marketinga – stara novica? Naučite se obvladati izzive pri integraciji B2B prodaje in marketinga.

Zavedate se, a še niste pripravljeni … Študija digitalizacije prodaje in marketinga

Sposobnost sprejemanja priložnosti in izogibanja tveganju, ki ga te predstavljajo, je ključni dejavnik uspeha za vse organizacije, ki želijo ostati relevantne.


Kako voditi mobilno in geografsko razpršeno B2B prodajno ekipo?

Prihodnji prodajni uspeh na hitro razvijajočem se B2B trgu ne temelji le na konkurenčnih izdelkih in storitvah, temveč tudi na oblikovanju prodajno kompetenčne prednosti. Ali ima vaša organizacija potrebne kompetence, veščine, procese, zmogljivosti in digitalne aplikacije, da postane prodajna organizacija svetovnega razreda? Začnimo z raziskovanjem, kako lahko vodje prodaje vodijo vse bolj mobilno, virtualno in sodelovalno B2B prodajno organizacijo.


VEČ SPOZNANJ

Account Based Marketing – Tehnološko podprto delo s ključnimi kupci

Preučujemo Account Based Marketing – enega najbolj vročih trendov digitalnega marketinga v zadnjih letih – ki bi lahko predstavljal rešitev za mnoge.

Virtualni odnosi – Digitalizacija družbenih kodeksov

Fizična srečanja so bila pogosto potrebna za vzpostavitev odnosov in ustvarjanje zaupanja med prodajalci in kupci. Ampak to se spreminja…

Kako upravljati spletne sestanke v vaši prodajni organizaciji

Spletni sestanek lahko, glede na svoje številne možnosti, postane najboljši prijatelj prodajnih direktorjev…


KAJ PRIDOBITE S ČLANSTVOM?

Dostop do preizkušenih raziskav s področja vodenja in prodaje. Kadar koli.

Osebni nasveti Mercurijevih strokovnjakov o vaših najpomembnejših prodajnih izzivih.

Znanje za sprejemanje varnih odločitev z našimi referenčnimi analizami in diagnostičnimi orodji.

Priložnost, da se neposredno povežete z drugimi člani mreže in razpravljate o vaših ključnih vprašanjih ter skupnih izzivih.


THE SALES CONFERENCE

Mercuri International vsako leto gosti dogodek The Sales Conference, ki usmerja vodje v prihodnost z navdihom in spoznanji. Prodajna konferenca je letni dogodek za B2B vodje, ki želijo razumeti in zgraditi prodajno organizacijo prihodnosti.