Mercuri International Research

UI in poslovanje – vse, kar morate vedeti

Umetna inteligenca (UI) obstaja že nekaj časa, a odkar je novembra 2022 začel delovati ChatGPT, je prodrla v vse kotičke poslovnega sveta. Družba Mercuri International je pripravila poročilo, ki raziskuje njen velik potencial in način, kako se izogniti nekaterim etičnim in praktičnim vprašanjem, ki jih prinaša.

Zaupanje – prihodnje stanje prodaje

Vprašali smo več kot 1000 poslovnih vodij po svetu iz različnih panog in različno velikih podjetij, da bi ugotovili: Kaj je zaupanje in katere dimenzije zaupanja so po njihovem mnenju najpomembnejše za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti? Naša raziskava je pokazala, da je zaupanje v odnosih z B2B strankami pomembnejše kot kdaj koli prej. Rezultati raziskave kažejo, da obstaja šest ključnih dimenzij zaupanja, ki spodbujajo zvestobo strank, njihovo ohranjanje, večjo prodajo in dobičkonosnost: zanesljivost, kompetentnost, integriteta, namen, ugled in varnost.

Bodite pripravljeni na prihodnost, naučite se prodajati na daljavo.

Digitalizacija ima vse večji vpliv na B2B podjetja in nenazadnje tudi na splet prodajnih kanalov. Ko je Mercuri raziskal uporabo digitalnih rešitev v prodaji in marketingu med nordijskimi B2B podjetji, je več kot 80% anketiranih navedlo, da imajo ali so v procesu uvajanja novih prodajnih kanalov. Preberite več v poročilu raziskave in spoznajte več o tem, kako B2B podjetja organizirajo prodajo na daljavo, katere kanale uporabljajo in kako se soočajo z njimi povezani izzivi.


VEČ POROČIL

Izbira med organsko in “prevzemno” rastjo

Kako do bolj informirane izbire o načinu rasti in nasvetih glede oblikovanja dolgoročnih strategij trajnostne rasti.

Integracija prodaje in marketinga – Dvig na višjo raven…

Integracija prodaje in marketinga – stara novica? Naučite se obvladati izzive pri integraciji B2B prodaje in marketinga.

Zavedate se, a še niste pripravljeni … Študija digitalizacije prodaje in marketinga

Sposobnost sprejemanja priložnosti in izogibanja tveganju, ki ga te predstavljajo, je ključni dejavnik uspeha za vse organizacije, ki želijo ostati relevantne.


Kako voditi mobilno in geografsko razpršeno B2B prodajno ekipo?

Prihodnji prodajni uspeh na hitro razvijajočem se B2B trgu ne temelji le na konkurenčnih izdelkih in storitvah, temveč tudi na oblikovanju prodajno kompetenčne prednosti. Ali ima vaša organizacija potrebne kompetence, veščine, procese, zmogljivosti in digitalne aplikacije, da postane prodajna organizacija svetovnega razreda? Začnimo z raziskovanjem, kako lahko vodje prodaje vodijo vse bolj mobilno, virtualno in sodelovalno B2B prodajno organizacijo.


VEČ SPOZNANJ

Account Based Marketing – Tehnološko podprto delo s ključnimi kupci

Preučujemo Account Based Marketing – enega najbolj vročih trendov digitalnega marketinga v zadnjih letih – ki bi lahko predstavljal rešitev za mnoge.

Virtualni odnosi – Digitalizacija družbenih kodeksov

Fizična srečanja so bila pogosto potrebna za vzpostavitev odnosov in ustvarjanje zaupanja med prodajalci in kupci. Ampak to se spreminja…

Kako upravljati spletne sestanke v vaši prodajni organizaciji

Spletni sestanek lahko, glede na svoje številne možnosti, postane najboljši prijatelj prodajnih direktorjev…


THE SALES CONFERENCE

Mercuri International vsako leto gosti dogodek The Sales Conference, ki usmerja vodje v prihodnost z navdihom in spoznanji. Prodajna konferenca je letni dogodek za B2B vodje, ki želijo razumeti in zgraditi prodajno organizacijo prihodnosti.