
Campari in Mercuri International
Mercurijev razvojni pristop je prinesel revolucijo v načinu, kako Campari izvaja usposabljanje v smislu formata in obsega, digitalna učna pot pa je odprla možnosti za doseganje veliko širšega občinstva.
Mercurijev razvojni pristop je prinesel revolucijo v načinu, kako Campari izvaja usposabljanje v smislu formata in obsega, digitalna učna pot pa je odprla možnosti za doseganje veliko širšega občinstva.
Mercurijev razvojni pristop je prinesel revolucijo v načinu, kako Campari izvaja usposabljanje v smislu formata in obsega, digitalna učna pot pa je odprla možnosti za doseganje veliko širšega občinstva.
Cilji Cilji so temeljili na treh področjih: UPRAVLJANJE MARŽ TRŽNI PRISTOPI POSPEŠEVANJE PRODAJE Pomen nove ekipe Vaša prizadevanja so privedla
Pogovor o prodajni odličnosti Da bi bolje razumeli, kako je bil program prodajne odličnosti razvit, kakšni so bili njegovi rezultati
Celotno študijo primera preberite tukaj IZZIV 100 TRGOV – EN IZZIV Pri tako velikem in raznolikem podjetju, ki deluje v
Celotno študijo primera preberite tukaj IZZIV Na začetku covidne krize se je podjetje VELUX soočilo z novo realnostjo in novimi
IZZIV Kako usposobiti izjemno uspešno prodajno ekipo Virgin Holidays, da bo pritegnila in navdušila več strank k rezervaciji svojih sanjskih
V video posnetkih si lahko ogledate zgodbo o tem, kako je bil program razvit in izveden ter kakšni so bili
Program Trusted Advisor je bil zasnovan z namenom, da bi Philipsovi servisni inženirji bolje spoznali, kakšen je njihov vpliv in
Veliko podjetij ima vzpostavljen pristop in ekipe za upravljanje strank, vendar pogosto ne delujejo tako, kot bi si želeli. Mercuri