
“Zdaj smo vsi skrbniki strank”
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Preden popolnoma izklopite prodajni del možganov, morda razmislite o tem, da imata vaš dopust in svet prodaje več skupnega, kot ste morda sprva mislili.
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
14. ep. - Razmišljaj globalno, prodajaj lokalno
Sales Boost 14. epizoda: Do katere mere bi morali v vse bolj globaliziranem gospodarstvu prilagoditi svoj pristop prodaje vrednosti, da
13. e - Cene rastejo? Čas je za prodajo vrednosti!
Kako lahko pristop prodaje vrednosti pomaga premagati odpor kupcev ob vse naraščajočih cenah v različnih panogah? V prvem od dveh podkastov se o tem poslovno nadvse pomembnem vprašanju pogovarjamo s področnim ekspertom Matthiasom Huckemannom.
Novo Mercurijevo “Poročilo o hibridni prodaji” na podlagi intervjujev, opravljenih z vodilnimi v panogi, o njihovih nedavnih izkušnjah, poglobljeno preučuje, kako se je v zadnjem, burnem obdobju poslovno okolje spremenilo. Preučuje prednosti in slabosti osebnega v primerjavi s spletnim in se sprašuje: “Kako naprej?”
Kakšno vlogo igrajo organizacije v prihodnosti prodaje? Od povečane usmerjenosti k vrednosti za stranke do boja za talente, nadaljnjega povezovanja prodaje in marketinga, težnje po miselnem vodstvu – podrobneje si ogledamo organizacijske trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.
Kakšno vlogo igrajo ljudje v prihodnosti prodaje? Od nujne potrebe po preoblikovanju prodajnih veščin, do povečanega pomena družbene odgovornosti, porasta ‘srečonomije’ – podrobneje si ogledamo človeške trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.
Kakšno vlogo igra tehnologija v prihodnosti prodaje? Od pospeševanja inovacij, do porasta tehnik prodaje na daljavo, do povečane uporabe avtomatizacije prodaje – podrobneje si ogledamo tehnološke trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.
Physical meetings have often been necessary for establishing relationships and creating trust between sellers and buyers. But this is changing…