KAKO NAPREJ?
Družba Mercuri International je pripravila poročilo “Z UI podprt marketing (AI driven marketing)”, ki raziskuje njen velik potencial in način, kako se izogniti nekaterim etičnim in praktičnim vprašanjem, ki jih prinaša.

UMETNA INTELIGENCA V MARKETINGU
V prvem poglavju našega celovitega poročila o UI raziskujemo poseben potencial, ki ga orodja UI ponujajo marketingu. Od ustvarjanja vsebin do avtomatizacije in analize – prav vse, kar potrebujete.
Prenesite poročilo
ZAČNITE Z UMETNO INTELIGENCO V MARKETINGU
Ne veste, kje začeti z UI v marketingu? Pripravili smo 10 dragocenih nasvetov z najboljšimi praksami uporabe UI, ki vas bodo usmerili v pravo smer.
PRENESITE SEZNAM NASVETOVDemistifikacija umetne inteligence
Vpliv UI na B2B marketing je nesporen, saj ponuja številne priložnosti za rast in inovacije. Je pa za resnično izkoriščanje velikega potenciala UI ključnega pomena, da podjetja opredelijo jasno strategijo za njeno uporabo.
Preberite objavo na blogu
Umetna inteligenca na področju prodaje in upravljanja s kadri
Vpišite se na seznam in med prvimi pridobite dostop do prihodnjih poročil o tem, kako lahko UI z večjo produktivnostjo in učinkovitostjo poveča potencial vašega podjetja na področju prodaje in upravljanja s kadri.
VPIŠITE SE
Mercuri International Research
Mercuri International Research pomaga managerjem in podjetjem pri doseganju trajnostne organske rasti z izvajanjem obsežnih raziskav. S poglobljenim razumevanjem nenehno spreminjajočega se poslovnega okolja Mercuri International Research zagotavlja neprecenljive vpoglede in strateške smernice, ki podjetjem pomagajo na poti k dolgoročnemu uspehu.
KONTAKTIRAJTE NASZ UI PODPRT MARKETING - POROČILO RAZISKAVE
Preučili smo različne možnosti, ki jih orodja UI ponujajo marketingu. To obsežno poročilo pokriva številna področja, vključno z ustvarjanjem vsebin, avtomatizacijo in analizo podatkov, ter predstavlja celovit pregled razpoložljivih orodij in potencialnih koristi. Poročilo raziskave je v angleškem jeziku.