Odkrijte svojo pot do prodajnega uspeha

Učne poti Mercuri International

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Bolj kot kdaj koli je zdaj čas, da prodajnim ekipam ohranimo orodja, ki jih potrebujejo za uspešno sodelovanje s strankami. Mercuri International s širokim naborom učnih poti vaši delovni sili omogoča pridobitev veščin in spretnosti, potrebnih za doseganje prodajne odličnosti.

Naš katalog digitalnih modulov “s police“ je najhitrejši in najlažji način, da izkoristite Mercurijevo inovativno prodajno usposabljanje – vaše ekipe lahko že danes začnejo pot do uspešne prodaje.


Kako lahko izboljšate uspešnost prodajne ekipe?

In kako lahko svoje ljudi spodbudite k učenju ter v nadaljevanju zagotovite, da naučeno tudi uporabljajo? Naj vam pokažemo, kako.

Nadgradnja znanj in spretnosti ne bi mogla biti lažja…

… z licencami za vsako od naših poti, ki jih je mogoče kupiti posamično ali kot paket izbranih. Kako to deluje:

1. SPOZNAJTE NAŠE UČNE POTI
Prebrskajte po učnih poteh in razmislite, kaj ustreza vam ali vaši ekipi?

2. IZBERITE ENO ALI VEČ
Ste našli eno ali več, ki se vam zdijo zanimive? Dobro!

3. ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO
Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oziroma vašo ekipo.


Kako lahko pomagajo Mercurijeve učne poti?

Svet prodaje se nenehno razvija s prelomnimi tehnologijami, ki pospešujejo hitrost sprememb in zahtevajo nova znanja ter nove tehnike. Da bi ostala konkurenčna, se morajo podjetja prilagoditi, postati bolj gibčna in svojo delovno silo opremiti z veščinami in s spretnostmi, ki jih potrebujejo, da ostanejo korak pred ostalimi. Za to potrebujejo posebno vrsto partnerja.

Mercuri International ponuja rešitve prodajnega usposabljanja, ki so izjemno prilagodljive, bodisi “s police” bodisi po meri. Usposabljanja, ki ustrezajo življenskim scenarijem in v celoti vključujejo delovno silo ter jo spodbujajo k učenju in doseganju več.


VODENJE KLJUČNIH KUPCEV – MI Key Account Management

Poleg “velike prodaje” vodenje ključnih kupcev zahteva organizacijsko in operativno zavezanost, da to naredimo pravilno. Vaši ključni odnosi lahko prinesejo izjemne rezultate, vendar le z močnim in s strukturiranim procesom upravljanja odnosov.

Spoznajte:

  • Kako ustvariti učinkovit sistem in načrt KAM z opredelitvijo zmagovalnih strategij in taktik
  • Kako analizirati in razumeti ključne kupce in vaš odnos do njih
  • Nasveti, kako na spoštljiv in prijazen način obvladati težavne situacije

.

PRODAJA VREDNOSTI – MI Value Based Selling

Dandanes kupci pričakujejo več kot le odličen izdelek, pričakujejo rešitve svojih poslovnih izzivov. Oglejte si video in spoznajte, kako lahko prodaja vrednosti pomaga vašim prodajnim ekipam, da ostanejo konkurenčne in relevantne na vse bolj zahtevnem trgu.

Spoznajte:

  • Kako bolje razumeti poslovanje vašega kupca in vpliv, ki ga ima vaša rešitev na njegov poslovni uspeh
  • Kako oblikovati in jasno prikazati vrednost vaše ponudbe in ključne razlike od alternativ, ki jih ima kupec na voljo
  • Kako bolj uspešno realizirati nove priložnosti in nadgraditi obstoječe poslovne odnose
  • Kako povečati prodajo, dobičkonosnost, zadovoljstvo in lojalnost strank

.

VEŠČINE POSLOVNEGA NASTOPANJA – MI Presentation Skills 2.0

Učinkovito predstavljanje informacij je v prodajnem procesu ključnega pomena. Izvajanje predstavitev lahko za nekatere predstavlja večji izziv, med tem ko drugi uživajo v vsaki sekundi svojega nastopa. Pridobite veščine in zaupanje, potrebne za izvajanje učinkovitih predstavitev!

Spoznajte:

  • Različne stile komuniciranja in kako jih uporabiti na jasen, učinkovit način
  • Kako zgraditi učinkovito predstavitev ob posvečanju posebne pozornosti vaši govorici telesa in osebnosti občinstva ter njegovim možnim ugovorom
  • Nasvete za izvajanje predstavitev v različnih okoliščinah

.

KLJUČNE PRODAJNE TEHNIKE – MI Essential Selling Skills

Ključne prodajne tehnike so vselej osnova za vsak uspešen prodajni pogovor. Raziščite vse korake prodajnega postopka in pridobite koristne nasvete o uporabi ustreznih prodajnih tehnik.

Spoznajte:

  • Kako lahko prodajna metoda ‘UPRS’ pomaga pri uspešnem prodajnem procesu
  • Zakaj lahko ugotavljanje kupčevih potreb vodi do boljših rezultatov
  • Najboljši način za obvladovanje – in premagovanje – ugovorov ter sklenitev posla

.

ODLIČNOST STRANKINE IZKUŠNJE – MI Excellence in Customer Experience

Stranke svoje odločitve o nakupu ne sprejemajo le na podlagi izdelka ali storitve, temveč na podlagi vseh vrst zaznav in interakcij, ki jih imajo z blagovno znamko. Bodite najboljši pri osrečevanju svojih strank, saj so zadovoljne stranke gonilo donosne rasti!

Spoznajte:

  • Kako narediti stranke zveste in ponosne ambasadorje vaše blagovne znamke
  • Načine učinkovite komunikacije in postaljanja vprašanj
  • Kako ravnati z ugovori in s težkimi situacijami

.

PRODAJA NA DALJAVO – MI Remote Selling

Nove tehnologije so znatno razširile možnosti za interakcijo s strankami. Naučite se, kako izkoristiti prodajo na daljavo in vsako srečanje spremeniti v uspeh.

Spoznajte:

  • Uporabo različnih tehnik pri sestankih “v živo” v primerjavi z virtualnimi sestanki
  • Zakaj je priprava ključnega pomena za uspešen izid virtualnega sestanka
  • Kako najbolje izkoristiti potencial razpoložljivih tehnologij

.

VODENJE NA DALJAVO – MI Remote Leadership

Z ohranjanjem osredotočenosti, motiviranosti in zadovoljstva vaših ljudi prispevate k večji storilnosti v podjetju, zlasti pri prilagajanju novim izzivom dela na daljavo.

Spoznajte:

  • Kako lahko prilagojeno vodenje (Adaptive Leadership) pomaga pri vzpostavljanju vezi znotraj ekip in dvigu produktivnosti
  • Zakaj je aktivno poslušanje v poslovnem svetu nepogrešljiva veščina
  • Kako lahko odličen coaching motivira ekipe, da dosežejo prodajno odličnost

.

OD PRILOŽNOSTI DO NAROČILA – MI Opportunity to Order

Prodajalec je včasih soočen z dilemo izbire med več prodajnimi priložnostmi, a vsem ni vredno slediti. Ta učna pot vam pomaga objektivno analizirati priložnosti in povečati uspešnost prodaje.

Spoznajte:

  • Kako oceniti priložnosti z vidika dejstev in metrike
  • Različne prodajne situacije in razjasnite, katerim ustrezajo vaše specifične priložnosti
  • Kako opredeliti in prednostno razvrstiti odločevalce ter določiti njihovo vrednost v procesu

.

KAKO POSTATI BOLJŠI POGAJALEC – MI How to Become a Better Negotiator

Izboljšajte svoje pogajalske sposobnosti s popolnim razumevanjem različnih faz pogajalskega procesa in odkrijte, kako vam lahko izboljšana tehnika daje konkurenčno prednost.

Spoznajte:

  • Strukturo pogajalskega procesa in njegove posamezne faze
  • Kako uporabiti 5 stopenj Harvardskega koncepta pogajanj – Harvard Negotiation Concept
  • Taktike za dosego vzajemno koristnega končnega dogovora

ODKRIJTE SVOJO POT DO USPEŠNE PRODAJE

ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO ZDAJ!

Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oziroma vašo ekipo.

Ali morda ne najdete točno tega, kar iščete? Brez skrbi, Mercuri International ponuja vrsto možnosti prilagajanja za oblikovanje popolnega paketa – posebej za vas.

POVEZANE VSEBINE

Pregled vseh razvojnih tem

PREBERITE VEČ

Integrirana učna izkušnja

PREBERITE VEČ

Ponovni razmislek o prodaji - z umetno inteligenco

PREBERITE VEČ

Virtualna učilnica

PREBERITE VEČ

Mercuri International placed on the Top 20 list of online sales training companies in 2020

PREBERITE VEČ