Spoznajte teme naših razvojnih programov. Ne glede na to, ali vas zanima le ena ali paket izbranih, se prilagodimo vašim potrebam, da bomo lahko skupaj razvijali vaš posel.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/05/istock-1153675389_1_1-1024x683.jpg)
Prodaja na daljavo – MI Remote Selling
Nove tehnologije so znatno razširile možnosti za interakcijo s strankami. Spoznajte, kako izkoristiti prodajo na daljavo in spremenite vsako srečanje v uspeh!
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/12/istock-1178385552-1024x683.jpg)
Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling
Stranke danes pričakujejo več kot le odličen izdelek – pričakujejo rešitve svojih poslovnih izzivov. Prodaja vrednosti lahko pomaga vašim prodajnim ekipam, da ostanejo konkurenčne in relevantne na vse zahtevnejšem trgu.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2021/01/essential_selling_skills_website-1024x679.jpg)
Ključne prodajne tehnike – MI Essential Selling Skills
Vaše ključne prodajne tehnike so vselej osnova vsakega uspešnega prodajnega pogovora. V tej učni poti boste spoznali vse korake prodajnega procesa in prejeli koristne nasvete, kako uporabiti ustrezne prodajne tehnike.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/09/istock-1040964880-1024x683.jpg)
Prodaja in pogajanja
Naši programi so zasnovani tako, da naslavljajo tri glavne vzvode prodajne uspešnosti: količino napora prodajne ekipe, kakovost interakcije s strankami in smer prodajnega napora – pravega spleta izdelkov pravim strankam – ter pravim odločevalcem pri teh strankah
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/06/istock-1127591869_1-1024x684.jpg)
Impact trening
Podjetja imajo včasih težave s prodajo, ki jih morajo rešiti hitro in jih ni mogoče odpraviti s srednjeročnim načrtovanjem razvoja veščin. Zato obstajajo Impact treningi. Cilj teh dvodnevnih programov je hitro izboljšati prodajno delo na zelo specifičnih področjih.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2021/01/e-book_social_media_bild-scaled-e1610719617382-1024x675.jpg)
Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management
Poleg tega, da “prodajate na veliko”, vodenje ključnih kupcev zahteva organizacijsko in operativno zavezanost, da to storite pravilno. Vaši ključni odnosi lahko prinesejo izjemne rezultate, vendar le z močnim in strukturiranim procesom upravljanja odnosov.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/12/istock-1141465434-1024x689.jpg)
Od priložnosti do naročila – MI Opportunity to Order
Kot prodajalec morate včasih razmisliti o več prodajnih priložnostih. A vse niso vredne truda, zato je ključnega pomena, da se naučite, kako jih razlikovati.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/05/istock-637237498-e1610718434408-1024x694.jpg)
Kako postati boljši pogajalec – MI How to become a better negotiator
Izboljšajte svoje pogajalske spretnosti z razumevanjem različnih faz pogajalskega procesa in kako se z njimi soočati.
![](https://mercuri.net/wp-content/uploads/2020/12/istock-1091896186-1024x683.jpg)
Vodenje na daljavo – MI Remote Leadership
Z ohranjanjem osredotočenosti, motiviranosti in zadovoljstva vaših ljudi prispevate k večji storilnosti v podjetju, zlasti pri prilagajanju novim izzivom dela na daljavo.