
Krepitev zaupanja – zakaj je pomembna za podjetja?
Preučujemo pojem “zaupanja” in kaj v resnici pomeni za razvoj ekip in učinkovitost prodaje.
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
Preučujemo pojem “zaupanja” in kaj v resnici pomeni za razvoj ekip in učinkovitost prodaje.
Skupaj z našo cenjeno stranko ABB v okviru ločene seje lanskega dogodka The Sales Conference pojasnimo, kaj ima prodaja vrednosti opraviti z zaupanjem
Najnovejša študija družbe Mercuri International, ki je zajela več kot 800 podjetij, je pokazala, da je učinek spletnih obiskov strank na prodajne zmogljivosti štirikrat večji kot pri obiskih “v živo”, zato je prihodnost prodaje očitno hibridna.
Ugled je čustvena vez, ki povezuje ljudi z vašim podjetjem. Toda kako ga zgraditi in ohraniti?
Podjetja morajo vse pogosteje poiskati svoj “zakaj” in jasnejši splošni namen poslovanja, ki krepi temeljne vrednote, kot so okoljska in družbena odgovornost, kultura, raznolikost, enakopravnost in vključenost na delovnem mestu, da bi lahko veljala za zaupanja vredna.
Ker so kupci vedno bolj informirani, izdelki in storitve pa se jim zdijo vedno bolj podobni, ni več dovolj le zagotavljati visokokakovostne izdelke in storitve. Odkrijte, kako pridobiti kompetentnost.
Integriteta je ključnega pomena tako za prodajalce kot za njihove organizacije. Preberite si naše nasvete, da boste razumeli, kako jo zgraditi.
“Devet od desetih poslovnih vodij meni, da je zanesljivost – izpolnitev obljubljenega in odlična izvedba – ključnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.” Preberite več o zanesljivosti.
Kako pomembno je lahko vodenje, zlasti na daljavo?
Ekipe morajo za doseganje ciljev voditi in navdihovati dobri vodje.