
“Zdaj smo vsi skrbniki strank”
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Preoblikovanje in izboljšanje znanj in spretnosti zaposlenih postaja prednostna naloga po vsem svetu, odgovor na to pa je podjetniško usposabljanje.
Z mikro učenjem, metodo usposabljanja, ki omogoča hitro in prilagodljivo učenje, poskrbite, da bodo vaši zaposleni osredotočeni.
Če želimo uspeti in biti pripravljeni na izzive prihodnosti, je ključnega pomena, da ponovno razmislimo o načinu razvoja naših zaposlenih.
Premostitev vrzeli v znanju je ena od najpogosteje obravnavanih tem. Pri tem vam lahko pomagata trening in coaching, da boste pripravljeni na izzive prihodnosti in se učinkovito odzvali na spremembe jutrišnjega dne.
Ko govorimo o učnih procesih, je ključnega pomena, da držimo korak s časom.
Digitalno učenje ljudem omogoča premagovanje prostorskih in časovnih ovir.
Učinkoviti rezultati in prilagodljivost sta ključna koncepta digitalnega učenja, ki ljudem omogoča usposabljanje brez geografskih meja ali časovnih omejitev.
Preden popolnoma izklopite prodajni del možganov, morda razmislite o tem, da imata vaš dopust in svet prodaje več skupnega, kot ste morda sprva mislili.
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Raziskujemo spreminjajočo se naravo ‘vrednosti’
Na vrh seznama se je torej uvrstila ‘Usmerjenost k vrednosti za stranko’ – ideja, da se morajo podjetja preusmeriti od pristopa, osredotočenega na izdelke, k pristopu, ki poudarja zagotavljanje ‘vrednosti’ za stranke.