Obvladovanje z UI podprte tehnike oblikovanja seznama potencialnih strank: Priročnik po korakih za vodje prodaje Odkrijte, kako UI pomaga pri oblikovanju učinkovitega seznama potencialnih strank. Od prepoznavanja pravega ICP-ja do sledenja aktivnosti potencialnih strank na vaši spletni strani. Oglejte si seznam orodij, ki jih poganja UI. Preberite več
Čas je za poletne počitnice. Zakaj potrebujemo odmor in kako nam lahko UI pri tem pomaga? Odkrijte, zakaj počitnice krepijo zdravje in produktivnost. Oglejte si, kako lahko orodja UI pomagajo pri načrtovanju popolnega poletnega oddiha. Poglejmo si podrobneje. Preberite več
Obvladovanje tehnike ustvarjanja iztočnic za B2B prodajo: 6 gradnikov učinkovite iztočnice Oblikovanje popolne iztočnice za orodja UI, kot je ChatGPT, se lahko zdi težavno, vendar lahko s pravim pristopom dosežete visokokakovostne rezultate, ki bodo izboljšali vaša B2B prodajna prizadevanja. S klepetom dosežite uspeh. Preberite več
Izboljšanje virtualne prodaje s pomočjo UI: Nepogrešljiv priročnik Prehod k virtualni prodaji je po zaključku pandemije postal novi standard, saj več kot 90% prodajnih specialistov zdaj dela na daljavo ali po hibridnem modelu. Razvijajoča se UI prodajnim ekipam ponuja transformativne priložnosti za izboljšanje vključevanja s strankami na daljavo. Preberite več
7 razlogov, zakaj bi morali prodajni specialisti obvladati umetnost ustvarjanja iztočnic (prompt engineering) in kako lahko ChatGPT revolucionira vaše prodajno delo Spoznajte 7 prepričljivih razlogov, zakaj je ustvarjanje iztočnic pomembno za prodajne specialiste in kako jim lahko pomaga izkoristiti celoten poslovni potencial. Preberite več
Kako izkoristiti ChatGPT za oblikovanje prepričljivega predloga vrednosti: Najučinkovitejša veriga iztočnic Ste se kdaj spraševali, kako uporabiti ChatGTP za oblikovanje prepričljivega predloga vrednosti? Preberite objavo na blogu in spoznajte več. Preberite več
UI v prodaji: Krmariti v Novi dobi s pomočjo napredne inteligence Prodajno okolje doživlja pomembno preobrazbo, ki jo poganja hiter razvoj umetne inteligence. Spoznajmo več. Preberite več
Moč umetne inteligence: trije načini za povečanje učinkovitosti prodaje Henrik Larsson Broman se poglobi v najnovejše raziskovalno poročilo družbe Mercuri International z naslovom “Z UI podprta prodaja” in raziskuje transformacijski potencial UI v prodaji. Ta celovita raziskava, predstavljena na dogodku The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analizira vpliv UI na produktivnost na znanju temelječega dela. Preberite več
Umetna inteligenca pri upravljanju s kadri: Njena uporaba pri zaposlovanju, razvoju znanj in spretnosti ter prodajnem coachingu Področje upravljanja s kadri se je zelo spremenilo, saj se je od administrativnih nalog preusmerilo k strateškim vlogam. Vpliv UI na zaposlovanje, razvoj znanj in spretnosti ter prodajni coaching nedvomno utira pot strateški kadrovski funkciji, ki temelji na podatkih in spodbuja uspeh podjetja. Preberite več