
Poletni ritem in prodajni uspeh
Summer is the perfect time to recharge, reflect, and rethink your sales strategy. Discover how slowing down can lead to better performance.
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
Summer is the perfect time to recharge, reflect, and rethink your sales strategy. Discover how slowing down can lead to better performance.
Poslovna pogajanja so nepogrešljiv del komunikacije vsakega prodajnega specialista. Dobro izpeljana pogajanja ne pomenijo le uspešno sklenjenega dogovora, temveč tudi
Poslovni svet se razvija hitreje kot kdaj koli prej. Ostro konkurenčno okolje, spreminjajoče se vedenje kupcev, pospešene inovacije, avtomatizacija, nove tehnološke rešitve in spreminjajoče se vrednote so med ključnimi dejavniki te preobrazbe. Z vidika delovne sile to pomeni, da se morajo podjetja prilagoditi tem spremembam.
V naslednjih 5 letih bo kar 44% obstoječih veščin zaposlenih zastarelo, kar pomeni, da je trenutno prodajno usposabljanje daleč od zadostnega. Prodajni specialisti so v povprečju deležni le 4 dni usposabljanja na leto, 20% pa jih ni deležnih nobenega usposabljanja. Ta vrzel predstavlja resen izziv za ekipe, ki se morajo hitro prilagajati nenehno spreminjajočemu se trgu.
Odkrijte, kako UI pomaga pri oblikovanju učinkovitega seznama potencialnih strank. Od prepoznavanja pravega ICP-ja do sledenja aktivnosti potencialnih strank na vaši spletni strani. Oglejte si seznam orodij, ki jih poganja UI.
Odkrijte, zakaj počitnice krepijo zdravje in produktivnost. Oglejte si, kako lahko orodja UI pomagajo pri načrtovanju popolnega poletnega oddiha. Poglejmo si podrobneje.
Oblikovanje popolne iztočnice za orodja UI, kot je ChatGPT, se lahko zdi težavno, vendar lahko s pravim pristopom dosežete visokokakovostne rezultate, ki bodo izboljšali vaša B2B prodajna prizadevanja. S klepetom dosežite uspeh.
Prehod k virtualni prodaji je po zaključku pandemije postal novi standard, saj več kot 90% prodajnih specialistov zdaj dela na daljavo ali po hibridnem modelu. Razvijajoča se UI prodajnim ekipam ponuja transformativne priložnosti za izboljšanje vključevanja s strankami na daljavo.
Spoznajte 7 prepričljivih razlogov, zakaj je ustvarjanje iztočnic pomembno za prodajne specialiste in kako jim lahko pomaga izkoristiti celoten poslovni potencial.