
Moč igrifikacije
Igrifikacija (gamification) je aktualen trend na področju usposabljanja – v tem članku si bomo ogledali, kako jo lahko uporabimo in kakšne koristi lahko od nje pričakujemo.
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
Igrifikacija (gamification) je aktualen trend na področju usposabljanja – v tem članku si bomo ogledali, kako jo lahko uporabimo in kakšne koristi lahko od nje pričakujemo.
Osredotočanje na vodilne v panogi Na desni strani je prikazan seznam petih trenutno najbolj iskanih tem usposabljanja. Zanimivo je, da
Paul Romer, ekonomist, Stanford University
2020. No, bilo je ‘razgibano’. Sicer pa, to ni objava v spletnem dnevniku o delu na daljavo, “novi normali” …
Hitro spreminjajoče se tržne razmere zahtevajo, da podjetja nenehno prilagajajo svoje prodajne strategije. To sicer ni nič novega, saj sta
V teh negotovih časih je bilo napisanega veliko o “novi normali”, zlasti o tem, kako delati od doma. Podjetja na
Ali je vaša delovna sila opremljena z znanji in s spretnostmi, potrebnimi za delovna mesta prihodnosti? Z digitalizacijo poslovanja, ki napreduje
Kako enotni pogajalski pristop prinaša zvestobo kupcev in več prihodkov za SAP. Povzetek članka Programska in IT-industrija se močno spreminjata
Vsi prodajniki verjamejo, da zagotavljajo vrednost svojim kupcem. Pa to verjamejo tudi kupci? Če je odgovor pritrdilen, potem vemo, da
Povezane vsebine Katere so skrivnosti prodajne odličnosti? Preberi več