Kako podjetja ponovno razmišljajo o svojem usposabljanju?

Trendi usposabljanja leta 2020

Leto 2020 je zagotovilo kombinacijo globalnih dogodkov, ki so na novo opredelili poslovno okolje. Mercuri International je to raziskavo izvedel, da bi ugotovil, kako se podjetja odzivajo na to »nevihto« na trgu – Trendi usposabljanja leta 2020. Raziskava je zajela široko paleto panog, od financ, farmacije, gradbeništva do izdelkov široke potrošnje, v pogovoru z vodstvenimi delavci iz C-ravni, prodaje, človeških virov in usposabljanja. Na številnih področjih je bilo zaznano splošno soglasje med panogami in vlogami, na drugih pa je bila opazna razlika v mnenjih. Oglejmo si nekaj vpogledov v Trende usposabljanja! Če bi želeli spoznati več zanimivih dejstev in številk, si celotno poročilo prenesite tukaj:

FOKUS VODILNIH V POSAMEZNIH PANOGAH

Na desni strani je seznam trenutno najboljših 5 tem za usposabljanje. Zanimivo je, da se je “upravljanje sprememb” komaj uvrstilo med prvih deset – presenečenje glede na hitro in nepredvidljivo naravo razvoja trga v letu 2020.

POGLED NA RAZLIČNE VLOGE

Vodstveni delavci v vseh panogah so enotni v prepričanju o prodaji vrednosti in potrebi po pridobivanju novih strank, medtem ko izvršni direktorji cenijo upravljanje ključnih kupcev. Direktorji in vodje prodaje se zavzemajo za prodajo na daljavo, kadroviki / usposabljanje pa so bolj usmerjeni k izdelkom.

TRENDI USPOSABLJANJA LETA 2020 – PRORAČUNI SO PRILAGOJENI

Zaznati je strinjanje, da se bodo v letu 2020 izdatki za usposabljanje verjetno znatno zmanjšali, pri čemer bo 45% podjetij zmanjšalo svoj proračun, 30% ga bo ohranilo in le 4% povečalo. Čeprav se proračuni morda soočajo z zniževanjem, se porabljeni denar preusmerja na določena področja: zdi se, da gre za mešanico formatov z določenim zanimanjem za digitalne in virtualne rešitve.

KAJ SMO SE NAUČILI?

S prenosom celotnega poročila odkrijte več statističnih podatkov in zaključkov!

CELOTNO POROČILO: TRENDI USPOSABLJANJA LETA 2020