Veselo na delo!

V prejšnji objavi na blogu smo preučili povezavo med zadovoljstvom pri delu in produktivnostjo poslovanja ter ugotovili, da obstaja merljiva povezava med zadovoljstvom delovne sile in povečanjem prihodkov.

To je v nas vzbudilo takšno zanimanje, da smo se odločili za nadaljnjo poglobitev in izvedli študijo številnih podjetij, z udeleženci v različnih vlogah, vključno z izvršnimi direktorji, s kadroviki, z vodstvom, s prodajo in podporo prodaji. Želeli smo ugotoviti, kaj omogoča ljudem, da se pri delu počutijo cenjene, podprte, zavzete in preprosto “srečne”. Celotni rezultati in zaključki raziskave bodo objavljeni v kratkem, a tukaj je nekaj glavnih ugotovitev, ki vam bodo spodbudile apetit …

Prava vprašanja

Naša raziskava je obsegala vrsto vprašanj, katerih namen je bil ustvariti posnetek stanja zadovoljstva delovne sile v letu 2020, izhajajoč iz naših prejšnjih razprav o temi “Razvijajte svoje ljudi”. Čeprav se nismo želeli osredotočati na tako “staro” temo, kot je “nova normala”, smo se vseeno zavedali dejstva, da se je način dela v samo 12 mesecih korenito spremenil. Naša vprašanja so se torej začela s poskusom, da bi dobili pregled nad tem, kako ljudje delajo danes – koliko odstotkov jih dela na daljavo (za) polni delovni čas? Kako je to vplivalo na način komunikacije v ekipah? In na pogostost te komunikacije? Želeli smo ugotoviti, kako vključeni se ljudje počutijo s svojimi kolegi in vodji – kaj koncept “ekipe” pomeni pri delu na daljavo in kako ga kar najbolje ohraniti.


Odstotek anketirancev, ki delajo na daljavo:

  • Polni delovni čas na daljavo – 38%
  • ⅔ delovnega časa na daljavo – 28%
  • ⅓ delovnega časa na daljavo – 18%
  • Nikoli ne dela na daljavo – 16%

Pogostost komunikacije z vodji:

  • Zelo redko – 12%
  • Tedensko – 26%
  • Nekajkrat na teden – 35%
  • Vsaj enkrat na dan – 35%

Pogostost komunikacije s sodelavci:

  • Zelo redko – 3%
  • Tedensko – 7%
  • Nekajkrat na teden – 29%
  • Vsaj enkrat na dan – 61%

Cenjeni, podprti, zadovoljni

Toda najbolj zanimiv del naše raziskave je bilo najtežje izmeriti – kako se ljudje v resnici počutijo. V Mercuriju že dolgo verjamemo, da je učinkovita skrb za delovno silo ključna za dolgoročni uspeh podjetja. To je v osrčju naše filozofije “Razvijajte svoje ljudi, razvijajte svoj posel”. Ob upoštevanju že ugotovljenega, da je zadovoljna delovna sila tudi produktivna, se je bilo primerno vprašati: “Kateri so ključni dejavniki, ki prispevajo k takemu dobremu počutju?” In odgovor (mi smo ga bili veseli) je bil … usposabljanje!

Tisti, ki so bili deležni usposabljanja, so se počutili 3,5x bolj cenjene in podprte ter 3x bolj zadovoljne od tistih, ki ga niso bili deležni.

Že od nekdaj smo vedeli, da lahko dobro usposabljanje, izvedeno na inovativen, privlačen način, spremeni veščine prodajne ekipe – zdaj vemo, da ima lahko tudi močan psihološki vpliv na način, kako pristopajo k samemu delu.

Dolgoročna rast se zgodi le, če so ekipe zadovoljne in se zmanjša fluktuacija zaposlenih. Ključ do tega cilja je dobro usposabljanje. Splošna ugotovitev je, da bodo tisti, ki so bili deležni usposabljanja, več kot 3x bolj verjetno ostali v svojem sedanjem podjetju.

Kaj prihaja?

Kmalu bomo objavili celotno poročilo, ki bo obravnavalo zgoraj omenjene teme in podalo razčlenjene podrobnosti. Katere vrste usposabljanja najbolje delujejo? Katere so najboljše digitalne metode za komunikacijo v delovnem okolju, ki je vse bolj na daljavo? Katera kombinacija dejavnikov lahko zagotovi dolgoročno vključenost delovne sile?

Opomba: Vsi odstotki so zaokroženi.

OBČUTEK CENJENOSTI? Vs. USTVARJANJE VREDNOSTI?

Mercurijevo poročilo poglobljeno analizira... Če želite prejeti brezplačno kopijo poročila, se prijavite spodaj.

    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.