
“Zdaj smo vsi skrbniki strank”
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
Prehod h kompleksni prodaji. Kako VBS lahko pomaga
Ali je preprosto? Svet prodaje se je v preteklosti delil na dve veliki področji. To sta “tradicionalna” preprosta prodaja (prodajalec
14. ep. - Razmišljaj globalno, prodajaj lokalno
Sales Boost 14. epizoda: Do katere mere bi morali v vse bolj globaliziranem gospodarstvu prilagoditi svoj pristop prodaje vrednosti, da
13. e - Cene rastejo? Čas je za prodajo vrednosti!
Kako lahko pristop prodaje vrednosti pomaga premagati odpor kupcev ob vse naraščajočih cenah v različnih panogah? V prvem od dveh podkastov se o tem poslovno nadvse pomembnem vprašanju pogovarjamo s področnim ekspertom Matthiasom Huckemannom.
Raziskujemo spreminjajočo se naravo ‘vrednosti’
Na vrh seznama se je torej uvrstila ‘Usmerjenost k vrednosti za stranko’ – ideja, da se morajo podjetja preusmeriti od pristopa, osredotočenega na izdelke, k pristopu, ki poudarja zagotavljanje ‘vrednosti’ za stranke.
Vrednost za stranke lahko opredelimo kot razliko med koristmi, ki jih ponudba prinaša stranki, ter stroški in tveganji, ki jih stranka nosi, ko jo sprejme.
Prodaja vrednosti je pomembnejša kot kdaj koli prej. Pojasnjujemo, zakaj je prodaja vrednosti tako pomembna za vaše prodajalce in vaše podjetje.
Novo Mercurijevo “Poročilo o hibridni prodaji” na podlagi intervjujev, opravljenih z vodilnimi v panogi, o njihovih nedavnih izkušnjah, poglobljeno preučuje, kako se je v zadnjem, burnem obdobju poslovno okolje spremenilo. Preučuje prednosti in slabosti osebnega v primerjavi s spletnim in se sprašuje: “Kako naprej?”
Kakšno vlogo igrajo organizacije v prihodnosti prodaje? Od povečane usmerjenosti k vrednosti za stranke do boja za talente, nadaljnjega povezovanja prodaje in marketinga, težnje po miselnem vodstvu – podrobneje si ogledamo organizacijske trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.
Kakšno vlogo igrajo ljudje v prihodnosti prodaje? Od nujne potrebe po preoblikovanju prodajnih veščin, do povečanega pomena družbene odgovornosti, porasta ‘srečonomije’ – podrobneje si ogledamo človeške trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.