Inovativno prodajno usposabljanje za proizvodna podjetja
Ostanite korak pred konkurenco z globalnimi rešitvami in lokalnim strokovnim znanjem
Prilagajanje novim prodajnim realnostim v proizvodnji
Že več kot 60 let Mercuri International pomaga proizvodnim podjetjem, da svoje zaposlene opremijo z znanjem in veščinami za ustvarjanje večje vrednosti za stranko in podjetje. Ponujamo ciljno usmerjene rešitve za premagovanje ključnih izzivov. Naši prilagojeni programi prodajnega usposabljanja povezujejo ekipe po regijah in vlogah, kar vam pomaga okrepiti sodelovanje s strankami, izboljšati prodajno učinkovitost in pospešiti doseganje rezultatov.

Daljši prodajni cikli
Premik h kompleksnejši logiki nakupovanja in prodaje – s poudarkom na prilagojenih rešitvah in vrednostih onkraj samega proizvoda – vodi v daljši proces odločanja z več vključenimi odločevalci. To povečuje poslovno kompleksnost, zato postaja sposobnost obvladovanja zapletenega prodajnega procesa ključna za prihodnji uspeh.

Naraščajoča konkurenca in spreminjajoče se tržne razmere
Višje carine v kombinaciji z ostro konkurenco povečujejo potrebo po sposobnosti prodajalcev, da se učinkovito pozicionirajo, razumejo svoje pogajalske prednosti in ustvarijo vrednost za stranko, ki presega ponudbo konkurentov. Ta sposobnost je ključna za uspeh v nasičenem in močno konkurenčnem trgu.

Tveganje, da vas stranke vidijo kot nebistvenega dobavitelja
Ključnega pomena je razumeti in znati jasno predstaviti, kako vaši izdelki prispevajo k uresničevanju ciljev strank. To zahteva močne svetovalne veščine, poznavanje zunanjih dejavnikov ter globoko razumevanje, kaj je za stranko resnično bistveno – od finančnih rezultatov do podnebnih vprašanj in trajnosti. Le če bo stranka prepoznala, da vaše podjetje neposredno podpira njen uspeh, vas njena nabavna ekipa ne bo uvrstila med manj pomembne dobavitelje.
Odkrijte, kako smo pomagali drugim

ABB uvaja prodajo vrednosti širom sveta
Nov pogled na prodajo:
100 trgov – en izziv. Ključni
izziv je bil oblikovati
celovito usposabljanje,
usklajeno na globalni ravni.

Odlično upravljanje strank
Mercuri International je
pomagal podjetju Siemens
opremiti skrbnike strank z
ustreznimi veščinami in
strategijami za učinkovito
upravljanje kompleksnih
interakcij z njimi.

Osvojitev prodaje na daljavo
Mercuri International je
razvil 100% virtualni učni
program za prodajne
ekipe, vključno z nizom
webinarjev za vodstvo
prodaje.
“Mercuri vedno zagotavlja verodostojnost B2B prodaje in spodbudo, ki jo ABB potrebuje za krepitev naših rešitev in prodaje vrednosti po vsem svetu, naj si bo to v Bangaloreju, Pekingu, Coventryju ali Kairu.”
Allan Mitchell, Global Head ABB
Odkrijte našo ponudbo

Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling
Prodaja vrednosti
preusmeri pozornost
z izdelka na stranko
in prodajnim ekipam
pomaga ostati
konkurenčne ter
relevantne.

Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management
Vodenje ključnih kupcev presega zgolj obsežne
prodajne posle – za
uspešno izvedbo zahteva
trdno organizacijsko
podporo in dosledno
operativno izvedbo.

Ključne tehnike interne prodaje – MI Essential Inside Selling Skills
Spoznajte celoten
prodajni proces in
pridobite koristne
nasvete o uporabi
ustreznih prodajnih
tehnik – od iskanja
informacij o
potencialni stranki do
sklenitve posla.

Poslovna pogajanja – MI Negotiation Skills
V današnjem nenehno
spreminjajočem se
poslovnem okolju je
sposobnost pogajanja
ključna.
Z ustreznim
usposabljanjem boste
dosegli nove razsežnosti
v pogajanjih.
Vse, kar bi želeli vedeti o Prodaji vrednosti

Zakaj je Prodaja vrednosti tako pomembna?
Prodaja vrednosti
obstaja že več kot 30
let in je tudi danes pomembnejša kot
kdajkoli. Toda kaj pravzaprav pomeni
biti usmerjen k
vrednosti?

Kaj je ustvarjanje vrednosti v prodaji?
Odkrijte 6 vrst vrednosti,
ki se lahko pojavijo v
odnosu s stranko.

Zdaj smo vsi skrbniki strank
Prehod na kompleksno
prodajo in kako lahko
koncept Prodaje
vrednosti pomaga.
Vse, kar bi želeli vedeti o Poslovnih pogajanjih

NeGOtiate&WIN
Kako enotni pogajalski
pristop prinaša zvestobo
kupcev in več prihodkov
za SAP.

Postanite
mojster pogajanj
Dobro izpeljana pogajanja
ne pomenijo le uspešno
sklenjenega dogovora,
temveč tudi krepitev
dolgoročnih odnosov
s strankami. Tukaj
je 10 napak, ki se jim
je vredno izogniti.
Prihodnost prodajnih veščin
Odkrijte najnovejše Mercurijevo poročilo Future State of Sales Skills 2025, pripravljeno na podlagi vpogledov 591 prodajnih specialistov z vsega sveta. V raziskavi smo opredelili 65 ključnih prodajnih veščin ter jih razvrstili glede na njihovo trenutno in prihodnjo pomembnost in stopnjo samozavesti pri njihovi uporabi. Rezultati vas bodo morda presenetili.
Naši lokalni strokovnjaki
S skupnim pristopom k prodaji podpiramo zaposlene pri njihovem razvoju in rasti ter jih vodimo od srednje ravni znanja do naprednih prodajnih kompetenc. To ne povečuje le zadovoljstva in zvestobe zaposlenih, temveč tudi zagotavlja, da vaša prodajna ekipa ostane konkurenčna in usklajena s poslovnimi cilji.

William Pritts
Višji prodajni konzultant

Robert Box
Višji prodajni konzultant

Oscar Smith
Višji prodajni konzultant
Kakovost, ki traja








