Odlično upravljanje strank z družbo Siemens

Veliko podjetij ima vzpostavljen pristop in ekipe za upravljanje strank, vendar pogosto ne delujejo tako, kot bi si želeli.

Mercuri International je številnim podjetjem pomagal izboljšati poslovanje na naslednjih področjih:

  • Povečanje prihodkov strank z dobičkonosno prodajo celotnega portfelja.
  • Učinkovita navzkrižna in dodatna prodaja znotraj strank.
  • Opredelitev in sporočanje dejanske oprijemljive vrednosti, ki jo lahko prinesejo svojim ključnim strankam.
  • Učinkovita uporaba orodij za načrtovanje dela s strankami in postopkov za doseganje rasti strank ter sprejemanje odločitev o vlaganju v vire.
  • Vodenje in upravljanje ekip za stranke na daljavo.
  • Vplivanje brez pooblastil v lastni organizaciji.
  • Skrb, da zagotavljanje rešitev, storitev in izdelkov izpolnjuje in presega pričakovanja strank.

Če želite izvedeti več o tem, kako smo podjetju Siemens pomagali rešiti nekatera od teh vprašanj, kliknite spodnje povezave do video posnetkov.  Lahko si ogledate celotno predstavitev ali pa se poglobite v eno od tem, navedenih tukaj.

Zakaj Mercuri – Zakaj je Siemens izbral Mercuri International

Analiza – Kakšno analizo smo opravili, da bi zagotovili, da se bo naša rešitev osredotočila na vprašanja, ki bodo za Siemens pomenila največjo spremembo

Svetovanje – Kako smo sodelovali pri oblikovanju rešitev

Usposabljanje – Kaj je vključevalo usposabljanje

Implementacija – Kako je bilo usposabljanje izvedeno

Konsolidacija – Kako je bila konsolidirana začetna implementacija

Nasveti za druge – Kaj bi Siemens svetoval drugim, ki so v podobnem položaju

Rezultati – Kakšen je bil učinek na podjetje in zaposlene

Bi želeli izvedeti več o učinkovitem upravljanju strank?

Za več informacij nam pišite ali nas pokličite na 01/520 80 30.