KAKO NAPREJ?
Družba Mercuri International je pripravila poročilo “Z UI podprt marketing (AI driven marketing)”, ki raziskuje njen velik potencial in način, kako se izogniti nekaterim etičnim in praktičnim vprašanjem, ki jih prinaša.

Kako povečati prodajno učinkovitost z umetno inteligenco
Spoznajte tri človeške sposobnosti, ki jih je s pomočjo umetne inteligence, zlasti generativne, mogoče izboljšati in jim zagotoviti supermoč.
Preberite objavo na blogu
UI V PRODAJI
Tretje in zadnje poročilo vsebuje pregled različnih, z UI podprtih orodij in rešitev, ki so na trgu na voljo za uporabo v B2B prodaji. Od iskanja potencialnih strank in analize ciljnega občinstva do merjenja zadovoljstva strank. Poglejmo si podrobneje.
PRENESITE POROČILOUI v prodaji
Prehod v novo dobo z napredno inteligenco. Oglejte si le nekaj tem iz našega najnovejšega, izčrpnega poročila o uporabi UI v prodaji.
Preberite objavo na blogu
UI ZA KADROVSKE SPECIALISTE
V drugem poročilu o UI preučujemo potenciale, priložnosti in tveganja na področju upravljanja s kadri - od zaposlovanja do prodajnega coachinga. Spremembe nas bodo spremljale še naprej. Poročilo raziskave je v angleškem jeziku.
PRENESITE POROČILO
KAR NAJBOLJE IZKORISTITE MOŽNOSTI UMETNE INTELIGENCE
Spoznajte širše možnosti UI za kadrovske, prodajne ali marketinške specialiste.
PRENESITE SEZNAM NASVETOVUmetna inteligenca pri upravljanju s kadri
Uporaba UI pri zaposlovanju, razvoju znanj in spretnosti ter prodajnem coachingu.
Področje upravljanja s kadri se je zelo spremenilo, saj se je iz administrativnih nalog preusmerilo k strateškim vlogam. Odkrijte in izkoristite potencial UI za kadrovske specialiste. Od zaposlovanja do prodajnega coachinga in naprej.

UMETNA INTELIGENCA V MARKETINGU
V prvem poglavju našega celovitega poročila o UI raziskujemo poseben potencial, ki ga orodja UI ponujajo marketingu. Od ustvarjanja vsebin do avtomatizacije in analize – prav vse, kar potrebujete.
PRENESITE POROČILO
ZAČNITE Z UMETNO INTELIGENCO V MARKETINGU
Ne veste, kje začeti z UI v marketingu? Pripravili smo 10 dragocenih nasvetov z najboljšimi praksami uporabe UI, ki vas bodo usmerili v pravo smer.
PRENESITE SEZNAM NASVETOVDemistifikacija umetne inteligence
Vpliv UI na B2B marketing je nesporen, saj ponuja številne priložnosti za rast in inovacije. Je pa za resnično izkoriščanje velikega potenciala UI ključnega pomena, da podjetja opredelijo jasno strategijo za njeno uporabo.
Preberite objavo na blogu
UI V PRODAJI
Vpišite se na seznam in med prvimi pridobite dostop do prihajajočega poročila o tem, kako lahko UI z večjo produktivnostjo in učinkovitostjo poveča potencial vašega podjetja na področju prodaje.
VPIŠITE SE
Mercuri International Research
Mercuri International Research pomaga managerjem in podjetjem pri doseganju trajnostne organske rasti z izvajanjem obsežnih raziskav. S poglobljenim razumevanjem nenehno spreminjajočega se poslovnega okolja Mercuri International Research zagotavlja neprecenljive vpoglede in strateške smernice, ki podjetjem pomagajo na poti k dolgoročnemu uspehu.
KONTAKTIRAJTE NASZ UI PODPRT MARKETING - POROČILO RAZISKAVE
Preučili smo različne možnosti, ki jih orodja UI ponujajo marketingu. To obsežno poročilo pokriva številna področja, vključno z ustvarjanjem vsebin, avtomatizacijo in analizo podatkov, ter predstavlja celovit pregled razpoložljivih orodij in potencialnih koristi. Poročilo raziskave je v angleškem jeziku.