
UI v prodaji: Krmariti v Novi dobi s pomočjo napredne inteligence
Prodajno okolje doživlja pomembno preobrazbo, ki jo poganja hiter razvoj umetne inteligence. Spoznajmo več.
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
Prodajno okolje doživlja pomembno preobrazbo, ki jo poganja hiter razvoj umetne inteligence. Spoznajmo več.
Henrik Larsson Broman se poglobi v najnovejše raziskovalno poročilo družbe Mercuri International z naslovom “Z UI podprta prodaja” in raziskuje transformacijski potencial UI v prodaji. Ta celovita raziskava, predstavljena na dogodku The Sales Conference & Avaus Expert Talks, analizira vpliv UI na produktivnost na znanju temelječega dela.
Področje upravljanja s kadri se je zelo spremenilo, saj se je od administrativnih nalog preusmerilo k strateškim vlogam. Vpliv UI na zaposlovanje, razvoj znanj in spretnosti ter prodajni coaching nedvomno utira pot strateški kadrovski funkciji, ki temelji na podatkih in spodbuja uspeh podjetja.
Raziščite najboljše prakse in preučite različna orodja, ki jih umetna inteligenca ponuja marketingu. Spoznajte, kako lahko B2B marketing poveča učinkovitost, zmanjša stroške in izpopolni svoje marketinške strategije.
Izkoristite umetno inteligenco za popoln oddih! V naši najnovejši objavi na blogu najdete dragocene informacije o tem, kako vam lahko umetna inteligenca pomaga, da bodo vaše počitnice prijetnejše.
V tem članku avtorja Roberta Boxa so obravnavane trenutne in prihodnje možnosti uporabe umetne inteligence, ki so posebej prilagojene vodjem strateških strank. Z izkoriščanjem moči umetne inteligence lahko vodje strateških strank racionalizirajo svoje delovne postopke, pridobijo globlji vpogled v vedenje strank in sprejemajo odločitve, ki temeljijo na podatkih, s čimer lahko svoje stranke ponesejo na višjo raven.
Preučili smo pritiske, s katerimi se soočajo kadrovske službe, in kako je lahko del rešitve tudi nov način razmišljanja o načinu usposabljanja.
Preučili smo prelomne tehnologije, ki spreminjajo prodajno okolje (in področje dela na splošno), ter kaj v resnici pomenijo za razvoj ekip in učinkovitost prodaje.
Preučujemo pojem “zaupanja” in kaj v resnici pomeni za razvoj ekip in učinkovitost prodaje.