UMETNA INTELIGENCA – VSE, KAR MORATE VEDETI

Umetna inteligenca (UI) obstaja že nekaj časa, a odkar je novembra 2022 začel delovati ChatGPT, je prodrla v vse kotičke poslovnega sveta.

KAKO NAPREJ?

Družba Mercuri International je pripravila poročilo “Z UI podprt marketing (AI driven marketing)”, ki raziskuje njen velik potencial in način, kako se izogniti nekaterim etičnim in praktičnim vprašanjem, ki jih prinaša.

Kako povečati prodajno učinkovitost z umetno inteligenco

Spoznajte tri človeške sposobnosti, ki jih je s pomočjo umetne inteligence, zlasti generativne, mogoče izboljšati in jim zagotoviti supermoč.

Preberite objavo na blogu

UI V PRODAJI

Tretje in zadnje poročilo vsebuje pregled različnih, z UI podprtih orodij in rešitev, ki so na trgu na voljo za uporabo v B2B prodaji. Od iskanja potencialnih strank in analize ciljnega občinstva do merjenja zadovoljstva strank. Poglejmo si podrobneje.

PRENESITE POROČILO

UI v prodaji

Prehod v novo dobo z napredno inteligenco. Oglejte si le nekaj tem iz našega najnovejšega, izčrpnega poročila o uporabi UI v prodaji.

Preberite objavo na blogu

UI ZA KADROVSKE SPECIALISTE

V drugem poročilu o UI preučujemo potenciale, priložnosti in tveganja na področju upravljanja s kadri - od zaposlovanja do prodajnega coachinga. Spremembe nas bodo spremljale še naprej. Poročilo raziskave je v angleškem jeziku.

PRENESITE POROČILO

KAR NAJBOLJE IZKORISTITE MOŽNOSTI UMETNE INTELIGENCE

Spoznajte širše možnosti UI za kadrovske, prodajne ali marketinške specialiste.

PRENESITE SEZNAM NASVETOV

Umetna inteligenca pri upravljanju s kadri

Uporaba UI pri zaposlovanju, razvoju znanj in spretnosti ter prodajnem coachingu.

Področje upravljanja s kadri se je zelo spremenilo, saj se je iz administrativnih nalog preusmerilo k strateškim vlogam. Odkrijte in izkoristite potencial UI za kadrovske specialiste. Od zaposlovanja do prodajnega coachinga in naprej.

Preberite objavo na blogu

UMETNA INTELIGENCA V MARKETINGU

V prvem poglavju našega celovitega poročila o UI raziskujemo poseben potencial, ki ga orodja UI ponujajo marketingu. Od ustvarjanja vsebin do avtomatizacije in analize – prav vse, kar potrebujete.

PRENESITE POROČILO

ZAČNITE Z UMETNO INTELIGENCO V MARKETINGU

Ne veste, kje začeti z UI v marketingu? Pripravili smo 10 dragocenih nasvetov z najboljšimi praksami uporabe UI, ki vas bodo usmerili v pravo smer.

PRENESITE SEZNAM NASVETOV

Demistifikacija umetne inteligence

Vpliv UI na B2B marketing je nesporen, saj ponuja številne priložnosti za rast in inovacije. Je pa za resnično izkoriščanje velikega potenciala UI ključnega pomena, da podjetja opredelijo jasno strategijo za njeno uporabo.

Preberite objavo na blogu

UI V PRODAJI

Vpišite se na seznam in med prvimi pridobite dostop do prihajajočega poročila o tem, kako lahko UI z večjo produktivnostjo in učinkovitostjo poveča potencial vašega podjetja na področju prodaje.

VPIŠITE SE

Mercuri International Research

Mercuri International Research pomaga managerjem in podjetjem pri doseganju trajnostne organske rasti z izvajanjem obsežnih raziskav. S poglobljenim razumevanjem nenehno spreminjajočega se poslovnega okolja Mercuri International Research zagotavlja neprecenljive vpoglede in strateške smernice, ki podjetjem pomagajo na poti k dolgoročnemu uspehu.

KONTAKTIRAJTE NAS

Z UI PODPRT MARKETING - POROČILO RAZISKAVE

Preučili smo različne možnosti, ki jih orodja UI ponujajo marketingu. To obsežno poročilo pokriva številna področja, vključno z ustvarjanjem vsebin, avtomatizacijo in analizo podatkov, ter predstavlja celovit pregled razpoložljivih orodij in potencialnih koristi. Poročilo raziskave je v angleškem jeziku.



    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.