KAKO NAPREJ?
Družba Mercuri International je pripravila poročilo “Z UI podprt marketing (AI driven marketing)”, ki raziskuje njen velik potencial in način, kako se izogniti nekaterim etičnim in praktičnim vprašanjem, ki jih prinaša.
UI v prodaji
Prehod v novo dobo z napredno inteligenco. Oglejte si le nekaj tem iz našega najnovejšega, izčrpnega poročila o uporabi UI v prodaji.
Preberite objavo na bloguUmetna inteligenca pri upravljanju s kadri
Uporaba UI pri zaposlovanju, razvoju znanj in spretnosti ter prodajnem coachingu.
Področje upravljanja s kadri se je zelo spremenilo, saj se je iz administrativnih nalog preusmerilo k strateškim vlogam. Odkrijte in izkoristite potencial UI za kadrovske specialiste. Od zaposlovanja do prodajnega coachinga in naprej.
Demistifikacija umetne inteligence
Vpliv UI na B2B marketing je nesporen, saj ponuja številne priložnosti za rast in inovacije. Je pa za resnično izkoriščanje velikega potenciala UI ključnega pomena, da podjetja opredelijo jasno strategijo za njeno uporabo.
Preberite objavo na blogu