Tisti, ki razumejo, kako se prilagoditi hitrim spremembam in te spremembe spremeniti v priložnosti, bodo zmagovalci prihodnosti. Gre samo za to, da jih ujamemo.
Henrik Larsson-Broman, vodja in avtor poročila
Izvedli smo prvi letošnji poslovni zajtrk, sicer na digitalni način, vendar upamo, da bomo čim prej lahko uživali z vami tudi ob čisto pravi kavi in rogljičkih.
Osrednjo pozornost smo namenili izsledkom Mercurijeve raziskave “The Future State of Sales”, ki smo jo izvedli lani. Razkrili smo 10 najpomembnejših trendov, ki bodo imeli največji vpliv na prodajo in marketing v prihodnjih letih in za katere poslovni vodje menijo, da so najpomembnejši za konkurenčni obstoj podjetij.
IN KATERI JE TREND ŠT. 1?
Usmerjenost k vrednosti za stranko – izziv prehoda s prodajne organizacije, osredotočene na izdelke, k prodajni organizaciji, osredotočeni na kupca – je že dolgo vse večja in zdaj tudi prednostna naloga večine B2B organizacij. Razlog je preprosto v tem, da je prodaja postala bolj kompleksna in da kupci od svojih dobaviteljev pričakujejo več. Potrebujejo dobavitelje, ki lahko zanje ustvarijo edinstvene rešitve, prinesejo nova spoznanja, ki temeljijo na trendih in raziskavah, jih usposobijo in navdihnejo, da se spremenijo, in nenazadnje predvidijo njihove prihodnje težave. To so izzivi, ki jih je treba nasloviti, če želimo preživeti v vse težjem poslovnem okolju.
Naša želja je, da bi vam predstavljeni trendi dali navdih pri usmerjanju vašega poslovanja v pravo smer. Trendi lahko s sprejemanjem preudarnih odločitev pospešijo organizacijo in vodijo do boljših rezultatov. Obenem se lahko zaposleni počutijo bolj motivirani in ponosni na delo v sodobnem, v prihodnost usmerjenem podjetju.
Ste pripravljeni ujeti priložnosti in se popeljati z glavnimi trendi, ki že oblikujejo prodajo prihodnosti? Prenesite si poročilo in ujemite dodatni veter v svoja prodajna jadra.