The future state of sales - Prodaja se spreminja hitreje kot kdaj koli prej
Kako najti pravo pot med hitrimi spremembami v poslovnem okolju? Katere tehnologije so pomembne? V kaj bi morali dolgoročno vlagati? Kako prednostno razvrščati in sprejemati prave odločitve? Zaradi hitro naraščajoče količine informacij se zlahka počutimo preobremenjene in paralizirane. K sodelovanju v naši raziskavi The Future State of Sales smo povabili vodilne v podjetjih, da bi izvedeli, kateri trendi so najpomembnejši za njihovo prihodnje poslovanje. Več kot 1000 vodij je odgovorilo na našo anketo, ki nam je dala nekaj zelo zanimivih rezultatov, predstavljenih v tem poročilu.
![](https://mercuri.net/img-srv/fmZCsWQSCC7XrCPJ9vmhta-38LxUPhLs8comyvVkzBE/resizing_type:auto/width:400/height:400/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvbHVjYS1icmF2by1oNm0tbWRyeWZxdy11bnNwbGFzaC1yZXNpemVkLmpwZw.jpg)
Prihodnje stanje tehnologije - Infografika
Od pospeševanja inovacij, porasta tehnik prodaje na daljavo do povečane uporabe avtomatizacije prodaje – poglejmo si številke …
![](https://mercuri.net/img-srv/ns__vaGkmzX576jclTn6tRbYU8HyW3y-jVWi_gaIKNM/resizing_type:auto/width:400/height:402/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvdW5rbm93bi1yZXNpemVkLmpwZw.webp)
Prihodnje stanje ljudi – Infografika
Kakšno vlogo imajo ljudje in kultura pri prihodnjem stanju prodaje? Od nujne potrebe po preoblikovanju prodajnih veščin in spretnosti do porasta fenomena “srečonomije” (happynomics) – oglejmo si izvleček iz poročila ...
![](https://mercuri.net/img-srv/kjaBanp6ZhpF_LAaUZysBYbVZTCytELlE9Y3wsppLbM/resizing_type:auto/width:400/height:412/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvaXN0b2NrLTkwNDUzNTI4MC1yZXNpemVkLTEuanBn.jpg)
Prihodnje stanje organizacij – Infografika
Kakšno vlogo igra organizacijski proces pri prihodnjem stanju prodaje? Preučujemo izvleček iz poročila raziskave – od povečanega pomena usmerjenosti v zagotavljanje koristi za stranke do vloge miselnega vodenja.
![](https://mercuri.net/img-srv/T_r0NJd5d4mL9gnPAxnBeLQt7K6Jwz4UgV-w5sxLR-Q/resizing_type:auto/width:300/height:300/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTAvaGVucmlrX3ZhbmhlZGVuX2dyYV8yMDIxLTMwMHgzMDAtMS5wbmc.jpg)
”Tisti, ki razumejo, kako se prilagoditi hitrim spremembam in te spremembe spremeniti v priložnosti, bodo zmagovalci prihodnosti. Gre samo za to, da jih ujamemo.”
![](https://mercuri.net/img-srv/glpmc3d9hFjXT5CpHbszXJw5MInT39W7iixjbfwc8D0/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvaXN0b2NrLTg3NjM4ODQyMl80LXNjYWxlZC1lMTYzNzA2MjA2NDMyOC05NzR4Njk0LmpwZw.jpg)
Nekaj ugotovitev poročila...
85 % ...
... vodilnih v podjetjih pravi, da je usmerjenost k vrednosti za stranko ključnega pomena za prihodnji uspeh
68% ...
... vodilnih v podjetjih meni, da je prodaja na daljavo ključnega pomena za prihodnjo konkurenčnost
75% ...
... vodilnih v podjetjih meni, da je inovativnost novih izdelkov in storitev ključna za poslovni uspeh
![](https://mercuri.net/img-srv/wluLvoTEhGGrmGaNifFQM53iusxR0VBIfwXIFrwq46Q/resizing_type:full/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvcmVwb3J0LWltYWdlLTk3NHg2OTQuanBn.jpg)
The future state of sales – poročilo raziskave
Naša želja je, da vam bodo predstavljeni trendi dali navdih in smernice pri usmerjanju vašega poslovanja v pravo smer. Trendi lahko s sprejemanjem preudarnih odločitev pospešijo organizacijo in vodijo do boljših rezultatov. Obenem se lahko zaposleni počutijo bolj motivirani in ponosni na delo v sodobnem, v prihodnost usmerjenem podjetju.