![](https://mercuri.net/img-srv/wluLvoTEhGGrmGaNifFQM53iusxR0VBIfwXIFrwq46Q/resizing_type:full/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjEvMTEvcmVwb3J0LWltYWdlLTk3NHg2OTQuanBn.jpg)
PRENESITE INFORGRAFIKO
Kakšno vlogo imajo ljudje in kultura pri prihodnjem stanju prodaje? Od nujne potrebe po preoblikovanju prodajnih veščin in spretnosti, povečanega poudarka družbene odgovornosti do porasta fenomena “srečonomije” (happynomics) – poglejmo si številke …