“Vsako miroljubno sodelovanje med ljudmi temelji predvsem na medsebojnem zaupanju.”

Vodilni managerji z vsega sveta se bodo 24. novembra zbrali v stockholmski Avicii Areni na letošnjem dogodku The Sales Conference. Kot vedno bomo tudi tokrat pozornost posvetili eni in glavni temi. Letos je to “zaupanje”.

Zakaj “zaupanje”?

Zaupanje si pogosto predstavljamo kot abstrakten pojem – čustveno pogodbo, ki določa način, kako sodelujemo z ljudmi okrog nas. S poslovnega vidika pa je zaupanje oprijemljivo sredstvo, ki ga je mogoče količinsko opredeliti za sprejemanje premišljenih odločitev, ustvarjanje prihodkov in zagotavljanje dolgoročne rasti. Ni zapisano v bilanci stanja, a se vsak pameten poslovni vodja zaveda njegove vrednosti.

Zakaj je to letošnja tema?

Zadnje leto je bilo, milo rečeno, pestro. Dogodki v svetu so ustvarili razmere vse večje negotovosti, saj so načela, za katera smo mislili, da so splošno razumljena – objektivna vladavina prava, miren prenos oblasti in ozemeljska suverenost, če omenimo zgolj tri -, postavljena pod vprašaj in v nekaterih primerih razveljavljena.

Kako v teh razmerah, ko ne moremo več zagotoviti spoštovanja uveljavljenih družbenih pogodb, graditi pomembne odnose, ki lahko pomagajo pri razvoju dolgoročne in trajnostne poslovne rasti? Odgovor (kot ste verjetno uganili) je zaupanje.

“Zaupanje je že od nekdaj glavno gonilo uspeha v poslu…. Zaupanja vredna podjetja imajo več zvestih strank, manjšo fluktuacijo zaposlenih, višje prihodke in višjo dobičkonosnost ter tržno vrednost. Nižji stroški poslovanja so prav tako posledica višje ravni zaupanja. Nenazadnje tudi zato, ker stranke na podlagi zaupanja lažje priporočijo vaše podjetje. Poleg tega zaupanje spodbuja sodelovanje med sodelavci in povečuje predanost organizaciji.”
Poročilo o prihodnjem stanju prodaje 2022

Razčlenimo ga

Mercuri Research bo letos predstavil svoje letno poročilo, ki temelji na globalni raziskavi, opravljeni med več kot 1000 poslovnimi vodji. V njem je predstavljeno, kaj pravzaprav razumemo pod pojmom zaupanje, razčlenjeno na njegove komponente, izpostavlja pa tudi dejanski vpliv krepitve zaupanja s poslovnega vidika. Poročilo raziskave ponuja smernice in predloge, kako lahko poslovni vodje najdejo nove priložnosti, ustvarijo boljše in trajnejše odnose s strankami ter najdejo nove načine za vzpostavitev dolgoročne rasti.

“Ko stranke podjetjem ne zaupajo, postane zaupanje tudi dragocena valuta in način, kako se lahko ta podjetja razlikujejo od drugih…”

Henrik Larsson Broman

Glede na to, da 99% vprašanih poslovnih vodij pravi, da je “zaupanje ključnega pomena za vzpostavitev dolgoročnih odnosov s strankami”, je bolj kot kdaj koli pomembno, kako do tega pridemo.

6 gradnikov zaupanja:

  • Kompetence
  • Namen
  • Varnost
  • Zanesljivost
  • Integriteta
  • Ugled

Toda kateri je najpomembnejši? To boste izvedeli na letošnjem dogodku The Sales Conference.

A tu je še več…

Konferenca bo poleg tega gostila pet zanimivih glavnih govornikov, ki bodo na temo zaupanja spregovorili na podlagi svojih edinstvenih strokovnih znanj in izkušenj ter s perspektivami zunaj običajnega prodajnega okolja nam prinesli ključna poslovna spoznanja in nas spodbudili k novim, vznemirljivim načinom razmišljanja.

Pridružili se nam bodo strokovnjaki s področij:

  • Prodajnih trendov
  • Umetne inteligence in poslovne strategije
  • Sistematične rasti poslovanja
  • Strateške behaviorologije

Poleg tega bo imel glavno besedo posameznik iz sveta podjetništva, letalstva in heavy metala. Prav zares.

Pridružite se nam!

Veselimo se srečanja z vami na dogodku (osebno ali v digitalni obliki) in vam obljubljamo zanimiv dan z izjemnimi ljudmi. Zagotavljamo, da bo vsak odšel z novimi idejami, pogledi in praktičnimi načini, kako svojo prodajo dvigniti na višjo raven. Zaupajte nam.

Za več informacij: The Sales Conference 2022