JE ZAUPANJE NOVA VALUTA V PRODAJI?
Povprašali smo več kot 1.000 vodilnih managerjev iz različnih panog in različno velikih podjetij, da bi ugotovili: Kaj je zaupanje in katere dimenzije zaupanja so po njihovem mnenju najpomembnejše za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti? Naša raziskava je pokazala, da je zaupanje v odnosih z B2B strankami pomembnejše kot kdaj koli prej. Rezultati raziskave kažejo, da obstaja 6 ključnih dimenzij zaupanja, ki krepijo zvestobo in ohranjanje strank, rast prodaje in dobičkonosnost. Te so: zanesljivost, kompetence, integriteta, namen, ugled in varnost.
![](https://mercuri.net/img-srv/GBobXVaeULm8SjNXLr-MxW_czS7pyIpAzJ5-GpBD_Ng/resizing_type:auto/width:1500/height:1065/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjMvMDEvZXRpZW5uZS1ib3VsYW5nZXItZXJjcGd5eG5sdG8tdW5zcGxhc2gtc2NhbGVkLWUxNjcwNDEwODY1MjAyLmpwZWc.jpg)
INFOGRAFIKA
POROČILO O ZAUPANJU NA KRATKO...
Kakšno vlogo ima zaupanje pri prihodnjem stanju prodaje? V infografiki si oglejte glavne ugotovitve iz poročila. Celotnega si lahko ogledate v nadaljevanju!
INFOGRAFIKAZagotavljanje prihodnosti z gradnjo zaupanja
99 %
meni, da je zaupanje pomembno za izgradnjo dolgoročnih odnosov s strankami
66 %
meni, da bo zaupanje v naslednjih 3 letih "še pomembnejše"
57 %
meni, da je zaradi interakcij s strankami na daljavo težje zgraditi zaupanje
![](https://mercuri.net/img-srv/TAX6MneZh22i6-EAvB0gCIr5Y4iSZkaIaWE37c58Lag/resizing_type:auto/width:974/height:694/gravity:sm/enlarge:1/ext:webp/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjIvMTEvaGVucmlrX2hsYi05NzR4Njk0LmpwZw.webp)
PRENESITE POROČILO
Prenesite celotno poročilo in se podrobneje seznanite s 6 dimenzijami zaupanja. Če se vam zdi poročilo zanimivo, si prenesite še naše drugo raziskovalno poročilo o trendih, ki oblikujejo prihodnost prodaje. Razkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najbolj ključni za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.
![](https://mercuri.net/img-srv/7jjGxRd-ykfHvPN0rJO85Uwzk3vnanqDcxIvflA2nPc/resizing_type:auto/width:1500/height:1500/gravity:sm/enlarge:1/ext:jpg/strip_metadata:1/quality:100/dpr:1/max_bytes:0/rotate:0/blur:0/bG9jYWw6Ly8vbWVyY3VyaS5uZXQvd3AtY29udGVudC91cGxvYWRzL3NpdGVzLzI2LzIwMjMvMDEvaXN0b2NrLTkwNDUzNTI4MC1zY2FsZWQtMS5qcGVn.jpg)
POROČILO O PRIHODNJEM STANJU PRODAJE
VEČ SPOZNANJ
Kateri so trendi, ki oblikujejo prihodnje stanje prodaje? Odkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najpomembnejši za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.
SPOZNAJTE VEČ