JE ZAUPANJE NOVA VALUTA V PRODAJI?
Povprašali smo več kot 1.000 vodilnih managerjev iz različnih panog in različno velikih podjetij, da bi ugotovili: Kaj je zaupanje in katere dimenzije zaupanja so po njihovem mnenju najpomembnejše za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti? Naša raziskava je pokazala, da je zaupanje v odnosih z B2B strankami pomembnejše kot kdaj koli prej. Rezultati raziskave kažejo, da obstaja 6 ključnih dimenzij zaupanja, ki krepijo zvestobo in ohranjanje strank, rast prodaje in dobičkonosnost. Te so: zanesljivost, kompetence, integriteta, namen, ugled in varnost.

INFOGRAFIKA
POROČILO O ZAUPANJU NA KRATKO...
Kakšno vlogo ima zaupanje pri prihodnjem stanju prodaje? V infografiki si oglejte glavne ugotovitve iz poročila. Celotnega si lahko ogledate v nadaljevanju!
INFOGRAFIKAZagotavljanje prihodnosti z gradnjo zaupanja
99 %
meni, da je zaupanje pomembno za izgradnjo dolgoročnih odnosov s strankami
66 %
meni, da bo zaupanje v naslednjih 3 letih "še pomembnejše"
57 %
meni, da je zaradi interakcij s strankami na daljavo težje zgraditi zaupanje

PRENESITE POROČILO
Prenesite celotno poročilo in se podrobneje seznanite s 6 dimenzijami zaupanja. Če se vam zdi poročilo zanimivo, si prenesite še naše drugo raziskovalno poročilo o trendih, ki oblikujejo prihodnost prodaje. Razkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najbolj ključni za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.

POROČILO O PRIHODNJEM STANJU PRODAJE
VEČ SPOZNANJ
Kateri so trendi, ki oblikujejo prihodnje stanje prodaje? Odkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najpomembnejši za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.
SPOZNAJTE VEČ