Vodenje prodaje v praksi: Kako naj “količina, smer & kakovost” delujejo

Upravljajte z aktivnostmi, ki prinašajo rezultate “Cilji niso usoda – so usmeritev. Niso ukazi – so zaveza. Ne določajo prihodnosti – so sredstva mobilizacije poslovne energije in virov, za ustvarjanje zgodovine.” Peter Drucker, veliki poslovni mislec, je imel še kako prav, ko je spisal te besede. Vprašanje je, kako naj te cilje pretvorimo v realnost? V jedru takšnega načina razmišljanja leži predpostavka, da rezultata samega ni moč upravljati. Rezultat je, kot nam že njegovo ime pove, posledica nečesa. Zato se moramo mi kot vodje in managerji osredotočiti na tisto kar vložimo, ter s tem vplivati na zagotavljanje rezultatov. Naše delo bo vedno ocenjeno na podlagi doseženih rezultatov. Toda tisto kar upravljamo in kar podkrepi rezultate so aktivnosti. Navadno je povsem jasno kakšni rezultati se od nas pričakujejo in pogosto imamo opredeljen tudi splošen načrt kaj početi. Kar pa moramo dejansko izvesti, da se načrt realizira, je pogosto “črna skrinjica”. Namen tega članka je torej oživitev “črne skrinjice”.

MI bela knjiga – Vodenje prodaje v praksi: Kako naj “količina, smer in kakovost” delujejo