Preberite naslednje

“Najboljše iz obeh svetov” – kako je hibridna prodaja nadomestila novo normalo
Novo Mercurijevo “Poročilo o hibridni prodaji” na podlagi intervjujev, opravljenih z vodilnimi v panogi, o njihovih nedavnih izkušnjah, poglobljeno preučuje, kako se je v zadnjem, burnem obdobju poslovno okolje spremenilo. Preučuje prednosti in slabosti osebnega v primerjavi s spletnim in se sprašuje: “Kako naprej?”

The Future State of… Organizations
Kakšno vlogo igrajo organizacije v prihodnosti prodaje? Od povečane usmerjenosti k vrednosti za stranke do boja za talente, nadaljnjega povezovanja prodaje in marketinga, težnje po miselnem vodstvu – podrobneje si ogledamo organizacijske trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.

The Future State of… People
Kakšno vlogo igrajo ljudje v prihodnosti prodaje? Od nujne potrebe po preoblikovanju prodajnih veščin, do povečanega pomena družbene odgovornosti, porasta ‘srečonomije’ – podrobneje si ogledamo človeške trende, ki igrajo ključno vlogo pri razvoju prodaje.