Poslovna simulacija “Performer – Management prodajne ekipe”

O programu

Urjenje preko poslovne simulacije Performer vam bo dalo jasnejšo sliko kako različni dejavniki v delovanju prodajne ekipe vplivajo na rezultat in kako morate kot prodajni direktor ukrepati, da bo celotna ekipa lažje dosegala zastavljene cilje.

UČNA POT – Poslovna simulacija “Performer – Management prodajne ekipe”

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN

Direktorjem in vodjem prodaje oz. tistim, ki so odgovorni za doseganje prodajnih rezultatov v podjetju in vodijo prodajne ekipe.

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Boljše razumevanje, kaj morate v svojem prodajno managerskem delovanju in odločanju spremeniti danes, da boste izboljšali prodajne rezultate jutri.
  • Izboljšano sposobnost analize in boljše razumevanje verige vzrok-posledica v vaši prodajni ekipi.
  • Vpogled v prihodnje posledice vaših odločitev.
  • Sposobnost odločanja in ukrepanja za izboljšanje prodajnega rezultata.
  • Urjenje sprejemanja prodajnih odločitev.
  • Povečali boste uspešnost svojega prodajnega vodenja.
  • Lažje boste dosegali prihodnje prodajne cilje vaše ekipe.
  • Sposobnost, da pravočasno odkrijete, kje ekipa ne dela dobro.
  • Razvijete lahko dober in zanesljiv sistem opozorilnih lučk za uspešno usmerjanje aktivnosti ekipe.

VSEBINE POSAMEZNIH KORAKOV

1. KORAK: PRIPRAVA IN ZAČETNE NALOGE (spletni učni portal)

  • Ob uvodu v razvojno pot udeleženci s pomočjo on-line vprašalnika ocenijo izhodiščni nivo znanj, veščin in sistemov dela, ki so neobhodni za uspešno vodenje prodajnih ekip
  • 2 interaktiva e-učna modula pred računalniško simulacijo oz. delavniškim delom
    • Koncept R.A.K.
    • Kako izboljšati prodajno platformo

2. KORAK: RAČUNALNIŠKA POSLOVNA SIMULACIJA »PERFORMER« – dvodnevno delavniško delo

  • Simulacija, v kateri udeleženci postanejo direktorji prodaje, je oblikovana na vzročno-posledični verigi povezav, ki v realnem življenju pripeljejo do prodajnega rezultata. Udeleženci se morajo osredotočiti na tiste dejavnike in vzvode v prodaji, na katere lahko in morajo vplivati v svojih realnih situacijah.
  • Analiza in razumevanje začetnega stanja (rezultati, struktura kupcev, prodajne aktivnosti, zmožnosti prodajnikov) in verige vzrok-posledica
  • Odločanje in oblikovanje potrebnih ukrepov za izboljšanje rezultata (cilji, prioritetni kupci, plani aktivnosti, plan razvoja in plan vodenja za implementacijo), kratkoročno in srednjeročno. Vnos v simulacijo in izračun vpliva predhodnih odločitev in ukrepov na rezultat.
  • Analiza dobljenih rezultatov, šibkih točk predhodnih odločitev in ukrepov.
  • Priporočila, poprava napak in ponovna izvedba simulacije
  • Veriga vzrok-posledica v lastnem podjetju, orodja in izdelava osnutka lastnega prodajnega procesa in kazalnikov prodajne uspešnosti v lastnem podjetju

3. KORAK: IMPLEMENTACIJSKE NALOGE (spletni učni portal)

  • 3 interaktivni e-učni moduli po zaključeni računalniški simulaciji
  • Analiza prodajne uspešnosti
  • Upravljanje spleta strank
  • Načrtovanje prodajnih aktivnosti
  • Na zaključku razvojne poti udeleženci s pomočjo on-line vprašalnika ocenijo napredek na področju znanj in sistemov dela, ki so ga dosegli s pomočjo programa
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo ali oddajte prijavo

Izberite datum začetka programa

Kdaj Kje Vodja programa Naložba Število udeležencev
Kdaj Od:
Do:
Kje Vodja programa Naložba (+ DDV) Število udeležencev
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Prijava


Pridobite ponudbo