Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in Customer Experience

O programu

Ta program izboljšuje sposobnost zagotavljanja edinstvene strankine izkušnje – ključnega dejavnika za zadovoljstvo in zvestobo strank. V tej učni poti udeleženci spoznajo vse elemente, potrebne za dosego tega cilja – od učinkovite komunikacije do obravnave pritožb.

KOMU JE PROGRAM NAMENJEN

Vsem, ki želijo izboljšati sposobnost zagotavljanja odlične strankine izkušnje.

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Spoznanje, kaj je odlična strankina izkušnja in zakaj je tako pomembna.
  • Komunikacijske vzorce, ki vplivajo na način posredovanja in razlage sporočil kot ključ do učinkovite komunikacije.
  • Kako s pripovedovanjem zgodb uporabiti ključne tehnike, ki olajšajo pogovore s strankami.
  • Kako stranki zagotoviti polno in nedeljeno pozornost s pomočjo tehnike aktivnega poslušanja.
  • Kakšna vprašanja morajo stranki zastaviti in kdaj, da bodo bolje razumeli njene potrebe in z njo vzpostavili močnejšo povezavo.
  • Kako obvladati sposobnost komuniciranja s strankami v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte ter zagotoviti nepozabno izkušnjo.
  • Kako obvladati strankine ugovore s 7-stopenjsko tehniko.
  • Kako obvladati pritožbe strank in s pravim pristopom sporočiti slabe novice.

OBLIKA IZVEDBE

Hibridni program: digitalno učenje v kombinaciji z delavniškim delom v živo ali v virtualni učilnici.
Treningi „v živo“ ali virtualno, videi, interaktivni e-učni moduli, vaje, vprašalniki in odprti forumi za povezovanje in izmenjavo informacij. Vse učne vsebine so prilagojene za uporabo na prenosnikih, tabličnih računalnikih in pametnih telefonih.

TRAJANJE

4 ure digitalnega učenja.
2 dni delavniškega treninga „v živo“ ali 8 ur (skozi 4 seje) virtualnega treninga.

UČNA POT – Odličnost strankine izkušnje – MI Excellence in customer experience

 

PREGLED PROGRAMA

1. KORAK: ODKRIVANJE ODLIČNOSTI STRANKINE IZKUŠNJE

  • Kaj pomeni odličnost strankine izkušnje?
  • Kaj vpliva na strankino izkušnjo in njene odločitve?
  • Vaša vloga v podjetju, usmerjenemu h stranki
  • Kaj je zadovoljstvo strank?
  • Kako pridobiti zvestobo strank?
  • Okvir za ustvarjanje močnih strankinih izkušenj

2. KORAK: RAZUMEVANJE KOMUNIKACIJE

  • Značilnosti komunikacije
  • Številni vidiki sporočila
  • Igralci: ljudje
  • Razumevanje tipov osebnosti

3. KORAK: MOČ PRIPOVEDOVANJA ZGODB (Storytelling)

  • Zakaj pripovedovanje zgodb
  • Kako lahko ustvarite prepričljivo in vključujočo zgodbo?
  • Uporaba pripovedovanja zgodb za vključevanje vašega občinstva

4. KORAK: AKTIVNO POSLUŠANJE

  • Zakaj aktivno poslušati?
  • Pomen aktivnega poslušanja

5. KORAK: UČINKOVITO POSTAVLJANJE VPRAŠANJ

  • Pomen postavljanja pravih vprašanj
  • Zakaj postavljati vprašanja?
  • Kako učinkovito postavljati vprašanja?

6. KORAK: ODLIČNA STRANKINA IZKUŠNJA V OSEBNEM STIKU, PO TELEFONU IN PREK E-POŠTE

  • Ključni vidiki odlične strankine izkušnje v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte
  • Kaj vključuje odlična strankina izkušnja v osebnem stiku, po telefonu in prek e-pošte?

7. KORAK: OBVLADOVANJE STRANKINIH UGOVOROV

  • Pomen ustreznega obvladovanja strankinih ugovorov
  • Kako obvladati strankine ugovor

8. KORAK: SOOČANJE Z ZAHTEVNIMI SITUACIJAMI

  • Zakaj se soočati z zahtevnimi situacijami?
  • Življenjske pozicije – test
  • Obvladovanje zahtevne komunikacije
  • Metoda DESC
  • Obvladovanje lastnih čustev
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo ali oddajte prijavo

Izberite datum začetka programa

Kdaj Kje Vodja programa Naložba Število udeležencev
Kdaj Od:
Do:
Kje Vodja programa Naložba (+ DDV) Število udeležencev
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Prijava

1.040,00 €


Pridobite ponudbo