Prihodnje stanje zaupanja – The future state of trust

Zaupanje je bilo vedno glavno gonilo uspeha v poslu. Vendar pa prednosti zaupanja v poslu daleč presegajo stroške in dobiček... Razkrivamo 6 dimenzij zaupanja, ki spreminjajo B2B prodajo, predstavljenih na dogodku The Sales Conference 2022.

Prenesite celotno poročilo

JE ZAUPANJE NOVA VALUTA V PRODAJI?

Povprašali smo več kot 1.000 vodilnih managerjev iz različnih panog in različno velikih podjetij, da bi ugotovili: Kaj je zaupanje in katere dimenzije zaupanja so po njihovem mnenju najpomembnejše za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti? Naša raziskava je pokazala, da je zaupanje v odnosih z B2B strankami pomembnejše kot kdaj koli prej. Rezultati raziskave kažejo, da obstaja 6 ključnih dimenzij zaupanja, ki krepijo zvestobo in ohranjanje strank, rast prodaje in dobičkonosnost. Te so: zanesljivost, kompetence, integriteta, namen, ugled in varnost.

INFOGRAFIKA

POROČILO O ZAUPANJU NA KRATKO...

Kakšno vlogo ima zaupanje pri prihodnjem stanju prodaje? V infografiki si oglejte glavne ugotovitve iz poročila. Celotnega si lahko ogledate v nadaljevanju!

INFOGRAFIKA

Zagotavljanje prihodnosti z gradnjo zaupanja

99 %

meni, da je zaupanje pomembno za izgradnjo dolgoročnih odnosov s strankami

66 %

meni, da bo zaupanje v naslednjih 3 letih "še pomembnejše"

57 %

meni, da je zaradi interakcij s strankami na daljavo težje zgraditi zaupanje

PRENESITE POROČILO

Prenesite celotno poročilo in se podrobneje seznanite s 6 dimenzijami zaupanja. Če se vam zdi poročilo zanimivo, si prenesite še naše drugo raziskovalno poročilo o trendih, ki oblikujejo prihodnost prodaje. Razkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najbolj ključni za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.



    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.
    POROČILO O PRIHODNJEM STANJU PRODAJE

    VEČ SPOZNANJ

    Kateri so trendi, ki oblikujejo prihodnje stanje prodaje? Odkrivamo 10 glavnih trendov, ki bodo v prihodnjih letih najbolj vplivali na prodajo in marketing ter so po mnenju poslovnih vodij najpomembnejši za ohranjanje konkurenčnosti v prihodnosti.

    SPOZNAJTE VEČ