Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management
Poleg tega, da “prodajate na veliko”, vodenje ključnih kupcev zahteva organizacijsko in operativno zavezanost, da to storite pravilno. Vaši ključni odnosi lahko prinesejo izjemne rezultate, vendar le z močnim in s strukturiranim procesom upravljanja odnosov.
Doseganje odličnosti pri vodenju ključnih kupcev je postalo bolj zapleteno in pomembnejše pri zagotavljanju odličnosti rasti. Zato sta Mercuri International in Univerza St. Gallen v Švici združila moči, da bi razvila popolno metodologijo vodenja ključnih kupcev, ki vključuje:
- Vpeljavo sistema vodenja ključnih kupcev v vaše podjetje
- Uskladitev razmišljanja o ključnih kupcih v vašem podjetju
- Razvijanje zmagovalnih strategij in taktik
- Razvijanje “SMART” ciljev za ključne kupce
- Načrtovanje dela s ključnimi kupci in neprekinjeno merjenje
- Razumevanje “ekipe odločevalcev” ključnega kupca
- Potrebo po zbiranju informacij in pretvorbo slednjega v smiselno in dostopno obveščevalno aktivnost podjetja
- Rešitve za ključne kupce
- Učinkovite time za ključne kupce
Naš robusten, celovit in nadvse prodajno usmerjen model obravnava vodenje ključnih kupcev B2B v nacionalnem, mednarodnem in svetovnem kontekstu, tako za majhne, srednje kot velike organizacije.
Vas zanima izvedeti več?
Ne glede na izziv, ima Mercuri International rešitev za vas. Prebrskajte po naših učnih poteh “s police”, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli že ste in ko ustreza vam. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!