OHRANITI OSEBNI ODNOS V VSE BOLJ DIGITALNEM SVETU

Vodenje ključnih kupcev (KAM) se razvija – ste kos izzivu?

izpolnite anketo

KAM – PREDNOST OSEBNEMU INTUITIVNEMU ODNOSU

Svet prodaje je v zadnjem času doživel hiter razvoj zaradi prelomnih tehnologij in velikih sprememb v načinu dela - da niti ne omenimo dela na daljavo. Vaši ključni kupci so jedro vašega podjetja. Kako torej ohraniti osebni odnos v vse bolj digitalnem svetu?

ANKETA O KAM-u

STE PRIPRAVLJENI NA IZZIVE KAM-a?

Preverite se z našo kratko anketo.

PREMIK NA NASLEDNJO RAVEN

Kaj naredi stranko "ključno"? Kaj ločuje vodenje ključnih kupcev od drugih prodajnih vlog? V naši blog objavi na kratko predstavljamo razlike in kako bi lahko razvoj posebnih veščin predstavljal ključ do uspeha ...

PREBERITE VEČ

MOČ ČLOVEKA

Kako v digitaliziranem svetu ohranjate osebni odnos? Podrobno preučujemo vlogo, ki jo mora imeti tehnologija pri izgradnji odnosa s ključnimi kupci in hkrati zagotoviti človeški odnos ter stranki posredovati občutek edinstvene cenjenosti.

PRENESITE ZDAJ

KAM V ŠTEVILKAH

Prenesite si vizualno potovanje skozi nekaj presenetljivih dejstev in številk iz sveta KAM. Koliko časa traja, da skrbnik stranke ali vodja ključnih kupcev skleneta posel? Ali je vredno čakati?

PRENESITE ZDAJ

8 KORAKOV DO USPEHA KAM-a

Prenesite si naš priročnik z nasveti po korakih, kako lahko prilagodljiva, modularna učna pot pripravi vaše ekipe na edinstvene izzive, ki jih predstavlja vodenje ključnih kupcev.

PRENESITE PRIROČNIK Z NASVETI

EDINSTVENOST MERCURIJEVEGA PRISTOPA KAM – BISTVO JE V “KAKO”

Večina podjetij razume potrebo po razvojnemu programu KAM, a razlika je v tem, kako se ta izvaja. Mercuri International se osredotoča na praktično in konkretno uvajanje – uresničevanje vaše strategije upravljanja s ključnimi kupci za doseganje merljivih finančnih rezultatov.

Globalna prisotnost in lokalna strokovnost

Z globalnim dosegom in lokalnim znanjem ima Mercuri International razpon in izkušnje, s katerimi lahko usposabljanje KAM spremeni v oprijemljiv prodajni uspeh.

Neprestano izboljševanje

Edinstven, krožen model usposabljanja prispeva k nenehnim izboljšavam in spodbuja stalno rast. Z našim znanjem, veščinami in miselnostjo strankam pomagamo uresničiti prodajno strategijo za dokazano donosnost naložbe.

Izkušnja hibridnega učenja

Inovativne metode usposabljanja, tako v živo kot digitalne, za učenje, ki se razvija okoli vaših prodajnih ekip.

Poznamo izzive KAM-a

"KAM-e usposabljajo KAM-i" - ker razumemo perspektivo vodij ključnih kupcev, lahko gradimo usposabljanje okoli današnjih izzivov KAM-a.

PREBERITE VEČ O UČNI POTI VODENJE KLJUČNIH KUPCEV – MI KEY ACCOUNT MANAGEMENT
VODENJE KLJUČNIH KUPCEV - MI KEY ACCOUNT MANAGEMENT

Svet vodenja ključnih kupcev se nenehno razvija - ste kos izzivu? Radi bi se pogovorili - obrnite se na nas in začnite svojo KAM izkušnjo že danes.

    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.