
Ponovno razmišljanje o prodaji
Umetna inteligenca (UI) je postala del našega vsakdana, včasih na očitne načine, včasih ne. Dandanes je slišati več vprašanj, kako lahko organizacije uporabljajo umetno inteligenco, kot je o tem odgovorov. Kljub temu so prednosti uporabe umetne inteligence v komercialnih organizacijah za namen učenja in razvoja jasne in upamo, da boste preučili webinarje, objave v blogih ali se obrnili na naše področne eksperte, da bi izvedeli več.

Učenje, vključeno v potek dela
Mercuri International razvija edinstvene zmogljivosti za uporabo umetne inteligence v komercialnih organizacijah za omogočanje in izboljšanje prodaje ter razvoj kompetenc. Ne glede na to, ali s pomočjo napovedne analitike pomaga vodstvu prodaje pri sprejemanju odločitev ali z uporabo chatbotov omogoča organizacijam pogovorno učenje, Mercuri International vidi UI kot priložnost za pripravo vaše organizacije na izzive prihodnosti in izboljšanje prodajnih rezultatov že danes.

Umetna inteligenca v prodaji
Bi radi izvedeli več? Prisluhnite pogovoru o umetni inteligenci v prodaji, kjer med drugimi navdihujočimi temami razpravljamo o tem, kako lahko umetna inteligenca spremeni vaš posel. Podcast Sales Boost obravnava vprašanja, ki so za prodajo najpomembnejša.
Kratki, a poglobljeni intervjuji s strokovnjaki, ki izpodbijajo ustaljeno miselnost in dajejo nov pogled na teme, ki spreminjajo naš način dela.

Zakaj je umetna inteligenca pomembna?
Oglejte si naš najnovejši video o tem, kaj umetna inteligenca v resnici je in kako lahko z učenjem, ki temelji na njej, izboljšate prodajo. Pridobite vpogled v to, kako lahko na praktičen način uporabite umetno inteligenco v svoji prodajni ekipi. Videi so v angleškem jeziku.
UI – Pogosta vprašanja
Watson – primerjava
Izzivi
Delo z različnimi sistemi
Radi bi se pogovorili!
Odkrijte, kaj lahko Mercuri International naredi za vaše podjetje, da povečate prodajo z učenjem, ki temelji na umetni inteligenci.