Obvladovanje izzivov Covid-19 in osredotočanje na ključne cilje
Skupina VELUX že več kot 75 let izboljšuje bivalna okolja po vsem svetu z zagotavljanjem strešnih oken in svetlobnikov. S proizvodnjo in prodajo v več kot 40 državah je vodilna blagovna znamka v gradbeni industriji. Nenadoma pa se je morala soočiti z izzivi, ki jih je prinesel Covid-19, pri čemer so bili v ospredju trije ključni cilji.
Izziv
Na začetku covidne krize se je podjetje VELUX soočilo z novimi izzivi in se jim moralo prilagoditi, da bi ohranilo konkurenčnost in učinkovitost. Identificirali so tri ključne izzive pri poslovanju na daljavo: izboljšati prodajo na daljavo, opredeliti nove dobre prakse na področju vodenja prodaje na daljavo in ohraniti motivacijo zaposlenih in učinkovito upravljanje ljudi v času krize.


“Izjemno sem navdušen nad tem, kako hitro nam je Mercuri uspel pomagati pri razvoju in izvedbi 100% virtualne učne platforme za prodajo v času covidne krize za našo ekipo v srednji in vzhodni Evropi. Resnično lahko vidimo, da je izboljšala naše virtualne prodajne procese in našim ljudem v tem težkem obdobju zagotovila prepotrebno motivacijsko spodbudo.”
Marko Sladoje, Managing Director, Central and Eastern Europe

Rešitev
Oblikovan in izveden je bil 100% virtualni učni program za prodajno ekipo. Poleg tega je bila izvedena serija treh virtualnih treningov za vodje prodaje, namenjenih izmenjavi dobrih praks in razpravi o uvedbi novih načinov dela – tako v trenutnih razmerah kot v prihodnosti.
Rezultat
Rezultati sodelovanja med podjetji VELUX in Mercuri International
- Po izvedenem Mercurijevem usposabljanju je podjetje VELUX doseglo tako takojšnje izboljšave kot tudi dolgoročne koristi.
- Med ključnimi rezultati so bolj učinkoviti prodajni sestanki, večja motivacija prodajne ekipe ter širši vpogled v uspešno poslovanje v virtualnem okolju.
VELUX je vodilno globalno podjetje na področju rešitev za dnevno svetlobo in svež zrak v stavbah. Ustanovljeno leta 1941 na Danskem, se specializira za oblikovanje in proizvodnjo strešnih oken, svetlobnikov in senčil, s čimer izboljšuje notranja okolja z naravno svetlobo in prezračevanjem. Z močno zavezanostjo trajnosti in energetski učinkovitosti deluje v več kot 40 državah ter nenehno inovira za ustvarjanje bolj zdravih in udobnih bivalnih prostorov.

Zaključek
Virtualni treningi so pripomogli k spremembi miselnosti v regionalni vodstveni ekipi, kar bo ključni povezovalni element dolgoročne digitalne strategije in prodajnega načrtovanja v obdobju po krizi.

Želite izvedeti več o možnostih sodelovanja z vašim podjetjem?