Inovativna prodajna usposabljanja za bančništvo
Ostanite v prednosti z globalnimi rešitvami in lokalnim strokovnim znanjem.
Prilagajanje novim prodajnim realnostim v bančništvu
Mercurijevi programi prodajnega usposabljanja povezujejo ekipe znotraj oddelkov in med državami s prilagojenim pristopom, ki spodbuja rast in pomaga dosegati ključne poslovne cilje. Z vzpostavitvijo enotnega prodajnega jezika pomagamo izboljšati odnose s strankami, povečati proaktivno prodajo in pospešiti sklenitev poslov. Programi, zasnovani za višje skrbnike in skrbnike odnosov s strankami (RM), vaši ekipi omogočajo uravnoteženo graditi odnose z vrhunsko prodajno izvedbo, navzkrižno prodajo in prodajo prek družbenih omrežij, vse z namenom doseganja dolgoročnega uspeha.

Prehod na digitalne kanale
Več kot 73% B2B kupcev daje prednost nakupu prek digitalnih kanalov, kar odraža izrazit premik od tradicionalnih metod. Hibridni prodajni pristopi postajajo ključni pri prodaji kompleksnih izdelkov in storitev.

Daljši prodajni cikli
Zaradi gospodarskih pritiskov se B2B prodajni cikli podaljšujejo, zato je za uspešno sklenitev poslov še pomembnejše vzpostavljanje zaupanja in dosledno ter ponavljajoče spremljanje strank.

Naraščajoča konkurenca
Tradicionalne banke se soočajo z vse močnejšo konkurenco fintech podjetij in novih ponudnikov, ki za svojo razlikovalnost izkoriščajo sodobne in prilagodljive tehnološke platforme.

Mercuri International pomaga Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté (BPBFC) pri krepitvi njihovih poslovnih pogajalskih veščin
Mercuri International krepi ekipe Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté (BPBFC) z razvojem njihovih poslovnih pogajalskih veščin, kar jim omogoča učinkoviteje odgovarjati na vse višja pričakovanja strank. Usposabljanje BPBFC omogoča, da se osredotoči na svoje ključno poslanstvo – ustvarjanje dodane vrednosti za stranke. Z izboljšanjem kompetenc skrbnikov poslovnih strank (Corporate Account Managers) se BPBFC utrjuje kot zanesljiv partner za najzahtevnejše ključne stranke in se približuje cilju, da postane vodilna banka za podjetja.
“Naši skrbniki poslovnih strank zdaj argumentirajo in se pogajajo z večjo verodostojnostjo. Svoje predloge podpirajo s preverljivimi dejstvi, kar še povečuje zaupanje naših strank.”
Direktor poslovne mreže Banque Populaire Bourgogne Franche-Comté (BPBFC) Fabien Bouillot

Prihodnost prodajnih veščin
Odkrijte najnovejše Mercurijevo poročilo Future State of Sales Skills 2025, pripravljeno na podlagi vpogledov 591 prodajnih specialistov z vsega sveta. V raziskavi smo opredelili 65 ključnih prodajnih veščin ter jih razvrstili glede na njihovo trenutno in prihodnjo pomembnost in stopnjo samozavesti pri njihovi uporabi. Rezultati vas bodo morda presenetili.
Odkrijte našo ponudbo

Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling
Prodaja vrednosti
preusmeri pozornost z
izdelka na stranko in
prodajnim ekipam pomaga
ostati konkurenčne ter
relevantne.

Poslovna pogajanja – MI Negotiation Skills
V današnjem nenehno
spreminjajočem se
poslovnem okolju je
sposobnost pogajanja
ključna.

Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management
Vodenje ključnih kupcev
presega zgolj obsežne
prodajne posle – za
uspešno izvedbo zahteva
trdno organizacijsko
podporo in dosledno
operativno izvedbo.
Vse, kar bi želeli vedeti o Prodaji vrednosti

Študija primera ABB
ABB uvaja prodajo vrednosti po vsem svetu. Ključni izziv je bil oblikovati celovito usposabljanje, usklajeno na globalni ravni.

Zakaj je Prodaja vrednosti tako pomembna?
Prodaja vrednosti obstaja že več kot 30 let in je tudi danes pomembnejša kot kdajkoli. Toda kaj pravzaprav pomeni biti usmerjen k vrednosti?

Kaj je ustvarjanje vrednosti v prodaji?
Odkrijte 6 vrst vrednosti, ki se lahko pojavijo v odnosu s stranko.

Zdaj smo vsi skrbniki strank
… pa je res tako preprosto? Prehod na kompleksno prodajo in kako lahko koncept Prodaje vrednosti pomaga.
Vse, kar bi želeli vedeti o Poslovnih pogajanjih

NeGOtiate&WIN
Kako enotni pogajalski
pristop prinaša zvestobo
kupcev in več prihodkov
za SAP.

Postanite
mojster pogajanj
Dobro izpeljana pogajanja
ne pomenijo le uspešno
sklenjenega dogovora,
temveč tudi krepitev
dolgoročnih odnosov
s strankami. Tukaj
je 10 napak, ki se jim
je vredno izogniti.
Naši lokalni strokovnjaki
S skupnim pristopom k prodaji podpiramo zaposlene pri njihovem razvoju in rasti ter jih vodimo od srednje ravni znanja do naprednih prodajnih kompetenc. To ne povečuje le zadovoljstva in zvestobe zaposlenih, temveč tudi zagotavlja, da vaša prodajna ekipa ostane konkurenčna in usklajena s poslovnimi cilji.

Oscar Smith
Konzultant za prodajno odličnost
Ekipa bančništvo in finance

Saana Haataja
Konzultantka za prodajno odličnost
Ekipa bančništvo in finance

Dave Cusdin
Konzultant za prodajno odličnost
Ekipa bančništvo in finance
Kakovost, ki traja








