Inovativno prodajno usposabljanje za kmetijsko-živilsko panogo 

Ali vaši zaposleni lahko zagotovijo 10% letno rast?


Kmetijsko-živilska panoga je vredna več kot 15 bilijonov dolarjev, do leta 2031 pa naj bi zrasla še za dodatnih 10. V takšnem okolju je odlična prodajna uspešnost ključnega pomena – bolj kot kadar koli prej. 

Mercuri že več kot 50 let podpira podjetja v kmetijsko-živilski panogi pri razvoju prodajnih ekip in krepitvi njihove sposobnosti ustvarjati večjo vrednost za stranke s celostnim in preizkušenim pristopom k prodaji.

Ponujamo ciljno usmerjene rešitve za največje izzive panoge, med drugim: 

  • izdelke široke potrošnje in naraščajoče vhodne stroške,
  • zamude pri dobavi opreme ter nihanje povpraševanja,
  • pomanjkanje proaktivne prodaje,
  • podnebne spremembe in regulatorne pritiske.

Naša prilagojena prodajna usposabljanja povezujejo ekipe med regijami in različnimi vlogami ter podjetjem pomagajo premagovati izzive, graditi močnejše odnose s strankami, izboljšati prodajno učinkovitost in pospešiti rezultate.

Prilagojene
rešitve


Ponujamo prilagojene rešitve razvoja prodaje, ki vam omogočajo, da ostanete v prednosti pred konkurenco. 

Svetovalna
prodaja


Svetovalna prodaja je ključ do premagovanja izzivov, kot so naraščajoči vhodni stroški in upad povpraševanja, saj prodajne ekipe podpira pri jasnem izražanju vrednosti in doseganju uspeha. 
 

Proaktivna prodajna kultura


Naša učna metodologija, kot je “hunter sales leadership” (t.j. vodenje prodajne ekipe za aktivno pridobivanje novih strank), spodbuja proaktivno prodajno kulturo, ki vaše podjetje jasno loči od konkurence.  

Raziščite naše zgodbe o uspehu 


Kako nastop na sejmih spremeniti v oprijemljivo poslovno rast v kmetijsko-živilski panogi

Vodilno svetovno podjetje v kmetijsko-živilski panogi se je vrsto let redno predstavljalo na najpomembnejših globalnih sejmih. Kljub stalnim vlaganjem pa pričakovani učinki niso sledili – zadovoljstvo strank se ni povečalo, prav tako ni bilo zaznati merljive donosnosti naložb (ROI). Da bi obrnilo trend in doseglo boljše rezultate, se je podjetje obrnilo na Mercuri International po ciljno usmerjeno usposabljanje.

Mercuri International je razvil “Krampov prodajni pristop”

V sodelovanju z vodstvom podjetja Kramp je Mercuri razvil Krampov prodajni pristop – celovit okvir, ki jasno opredeljuje ključne prodajne in nakupne procese, vloge ter potrebna orodja za uspešno delovanje. Na podlagi poglobljene analize prodajnih zmogljivosti in najboljših praks iz različnih držav je bil zasnovan triletni program usposabljanja, prilagojen različnim prodajnim vlogam znotraj organizacije.

“Za podjetje Kramp je bilo ključno razviti nov prodajni pristop, ki bi mu omogočil utrditev vodilnega položaja na trgu ter preobrazbo iz dobavitelja v pravega poslovnega partnerja svojih strank. Pri tem je Mercuri odigral osrednjo vlogo – s strokovnim usmerjanjem in usposabljanjem je pomagal oblikovati Krampov prodajni pristop, ki danes naši prodajni ekipi omogoča, da strankam ponuja edinstveno in visoko vrednostno izkušnjo.”

vodja prodajne akademije KRAMP Groep Julian Thompson

Odkrijte našo ponudbo


Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling


Prodaja vrednosti
preusmeri pozornost z
izdelka na stranko in
prodajnim ekipam pomaga
ostati konkurenčne ter
relevantne.

Vodenje ključnih kupcev – MI Key Account Management


Vodenje ključnih kupcev
presega zgolj obsežne
prodajne posle – za
uspešno izvedbo zahteva
trdno organizacijsko
podporo in dosledno
operativno izvedbo. 

Ključne tehnike interne prodaje – MI Essential Inside Selling Skills


Spoznajte celoten prodajni proces in pridobite koristne nasvete o uporabi ustreznih prodajnih tehnik – od iskanja informacij o potencialni stranki do sklenitve posla.

UI za prodajne specialiste – MI AI for Sales Professionals


Mercuri International je razvil strukturiran program, ki prodajnim specialistom pomaga obvladati orodja umetne inteligence.

Vse, kar bi želeli vedeti o Prodaji vrednosti

Študija primera ABB


ABB uvaja prodajo vrednosti po vsem svetu. Ključni izziv je bil oblikovati celovito usposabljanje, usklajeno na globalni ravni.

Artificial Intelligence

Zakaj je Prodaja vrednosti tako pomembna?


Prodaja vrednosti obstaja že več kot 30 let in je tudi danes pomembnejša kot kdajkoli. Toda kaj pravzaprav pomeni biti usmerjen k vrednosti?

Release the talent inside of your company

Kaj je ustvarjanje vrednosti v prodaji?


Odkrijte 6 vrst vrednosti, ki se lahko pojavijo v odnosu s stranko.

Zdaj smo vsi skrbniki strank


… pa je res tako preprosto? Prehod na kompleksno prodajo in kako lahko koncept Prodaje vrednosti pomaga.

Vse, kar bi želeli vedeti o Vodenju ključnih kupcev

Vodenje ključnih kupcev in Prodaja vrednosti: Ključ do globalnega uspeha podjetja BabyBjörn


BabyBjörn je zbral svoje najboljše prodajne vodje z vsega sveta, da bi dodatno razvili njihovo strokovno znanje na področjih načrtovanja za stranke in pametnih prodajnih strategij.

Revolucija ali evolucija?


Od prodajnikov se pričakuje, da delujejo kot skrbniki strank – toda zakaj? In kako se lahko pripravimo? Epizoda podkasta s področnim ekspertom Davom Cusdinom.

Ohraniti osebni odnos v vse bolj digitalnem svetu


Vaši ključni kupci so jedro vašega podjetja. Kako torej ohraniti osebni odnos v vse bolj digitalnem svetu?

Pomembni vidiki Vodenja ključnih kupcev (KAM)


Mercurijev specialist za tehnološko panogo Dave Cusdin spregovori o najpomembnejših vidikih uspešnega vodenja ključnih kupcev.

Vse, kar bi želeli vedeti o raziskavi The Future State of Sales Skills

2025 The Future State of Sales Skills


Na podlagi vpogledov 591 prodajnih specialistov z vsega sveta je naša raziskava opredelila 65 ključnih prodajnih veščin, jih razvrstila glede na trenutno in prihodnjo pomembnost ter stopnjo samozavesti pri njihovi uporabi.

Rezultati vas bodo morda presenetili.

Kakovost, ki traja

Kontaktirajte nas

Naša skupna pot do prodajnega uspeha se začne tukaj. Izpolnite obrazec in naš tim vas bo kmalu kontaktiral.







    To spletno mesto je zaščiteno z reCAPTCHA in zanj velja Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogojih storitve.