Value based selling - Prodaja vrednosti
Spremenite način vaše prodaje
Dandanes kupci pričakujejo več kot le odličen izdelek - pričakujejo rešitve svojih poslovnih izzivov. Jenny Rahm iz podjetja Mercuri International pojasnjuje, kako lahko prodaja vrednosti pomaga vašim prodajnim ekipam, da ostanejo relevantne in konkurenčne na vse bolj zahtevnem trgu. To je razlog, zakaj jo potrebujete - zdaj!
Kaj prodajate?
Prodaja vrednosti vključuje prikaz podrobnega razumevanja strankinih specifičnih poslovnih dejavnosti in vpliva, ki ga ima lahko vaš izdelek ali storitev na njihov poslovni uspeh.
VREDNOST = KORIST ZA KUPCA minus STROŠEK IZDELKA/STORITVE
Vrednost je opredeljena kot razlika med koristjo vaše rešitve za določeno stranko in ceno rešitve. Če lahko to korist količinsko določite v smislu višjih prihodkov ali stroškovnih prihrankov, bo prodaja toliko lažja.
Pet-minutni kviz
Mislite, da veste kaj je prodaja vrednosti?
Kaj je prodaja vrednosti? Prodaja vrednosti pomaga prodajniku, da se spremeni iz strokovnjaka za izdelke v strokovnjaka za kupca - vendar je to veliko več kot to. Z našim 5-minutnim kvizom ugotovite, koliko resnično veste.
Na kakšen način je Mercurijev trening “Value based selling - Prodaja vrednosti” drugačen?
Globalni doseg
Trening prodaje vrednosti z Mercuri International je edinstven - ker je Mercuri International edinstven. Mercuri s podporo strankam v več kot 50 državah združuje globalni doseg z lokalnim strokovnim znanjem - povezujemo naše razumevanje globalnega poslovanja z regionalno osredotočenimi specifičnimi izkušnjami.
Treninške rešitve
Naše rešitve in usposabljanja so zasnovane za vas. Združujejo najboljše, prilagojene scenarije iz resničnega življenja v modularnih in prilagodljivih učnih sklopih - zasnovanih na način, da vašim prodajnim ekipam nudijo potrebne spretnosti, brez da bi posegale v njihov delovni proces.

Študija primera
Želite vedeti, kako lahko trening prodaje vrednosti vpliva na vaše podjetje? Preučili smo, kako je podjetje ABB uporabilo trening prodaje vrednosti za soočanje s poslovnimi izzivi v več kot 100 državah - in transformiralo svojo prodajno strategijo.
Prenesi
E-knjiga
Tehnologija bistveno spreminja način nakupovanja in to z neverjetnim tempom. V naši e-knjigi razmišljamo o tem, kaj vse bo prodaja morala storiti, da ujame korak z načini nakupovanja, in preučujemo ne le izzive, temveč tudi priložnosti, ki jih ponuja pogumni novi svet.
Mercurijeva razlika
Naš pristop k treningu prodaje vrednosti je edinstven, saj vas na vsakem koraku podpira s prilagojenimi viri, relevantnimi scenariji iz resničnega sveta ter z kontinuiranim ocenjevanjem in podporo.
Zavedamo se, da so potrebe vsakega podjetja različne. Zato smo razvili modularen in prilagodljiv trening, s pomočjo katerega bodo vaše ekipe dosegle prodajno odličnost.


”Mercuri vedno prinaša zajamčeno B2B prodajno verodostojnost in izziv, ki ABB-ju pomaga dvigniti veščine prodaje vrednosti in rešitev na svetovno raven, pa naj gre za Bangalore, Peking, Coventry ali Kairo.”