
Prodaja, pripravljena na izzive prihodnosti?
6. e - Prodaja, pripravljena na izzive prihodnosti
Serijo treh pogovorov z Markusom Ejenäsom zaključujemo s pogledom na prihodnost vodenja prodaje.
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
6. e - Prodaja, pripravljena na izzive prihodnosti
Serijo treh pogovorov z Markusom Ejenäsom zaključujemo s pogledom na prihodnost vodenja prodaje.
5. epizoda - Upravljanje rasti
V drugem od treh pogovorov z direktorjem marketinga Mercuri Švedska, Markusom Ejenäsom, podrobneje spoznamo izvrstno tehniko prodajnega managementa in preučimo vlogo prodajnih managerjev pri prispevanju k resnični rasti poslovanja.
4. epizoda – Prodajni management šteje
V prvem od treh pogovorov z direktorjem marketinga Mercuri Švedska Markusom Ejenäsom s pogledom od zgoraj preučujemo pomen prodajnega managementa – kaj je in zakaj je tako ključnega pomena za trajnostni, dolgoročni razvoj poslovanja.
Vez med usposabljanjem in zadovoljno delovno silo
Odkrijte povezavo med usposabljanjem in cenjeno, podprto, zadovoljno delovno silo.
3. epizoda - Pogumni novi svet?
V zadnji od treh epizod pogovorov s prodajnim strokovnjakom Robertom Boxom razmišljamo o prihodnosti umetne inteligence in prodaje.
Povezava med usposabljanjem in cenjeno, podprto, zadovoljno delovno silo.
2. epizoda - No pAIn no gAIn?
V drugem od treh pogovorov s prodajnim strokovnjakom Robertom Boxom si ogledamo vlogo umetne inteligence v prodaji. To je pogumen novi svet, a kakšne so njegove potencialne slabosti?
1. epizoda - Umetna inteligenca (UI) – prihodnost
Umetna inteligenca in današnje prodajne ekipe – ločujemo dejstva od fikcije …
Kakšen dan, kakšna konferenca!
Kakšen dan, kakšna konferenca! Prosales in Mercuri International sta dogodek The Sales Conference 2020, ki je dolga leta potekal v