
Prevlada strojev?
12. epizoda - Spreminjajoča se vloga prodajalca
Kako tehnologija, ki še naprej korenito spreminja naš način dela, vpliva na prihodnjo vlogo prodajalca?
Raziščite in se naučite nekaj novega z dragocenimi spoznanji o preoblikovanju prodaje, poslovnem vodenju in še marsičem.
12. epizoda - Spreminjajoča se vloga prodajalca
Kako tehnologija, ki še naprej korenito spreminja naš način dela, vpliva na prihodnjo vlogo prodajalca?
11. epizoda - Spreminjajoča se vloga prodajalca
Od prodajalcev se vse pogosteje pričakuje, da se bodo obnašali kot skrbniki strank – toda zakaj?
Večina ljudi misli, da je največji izziv vodje ključnih kupcev potreba po razumevanju kupca. Pa je to res vse, kar je potrebno?
10. epizoda - Spreminjajoča se vloga prodajalca
Kako se lahko prodajalec ob vseh aktualnih, prelomnih tehnoloških in družbenih spremembah pripravi na izzive jutrišnjega dne?
Dobrodošli u svet Key Account menadžmenta
“KAM, SAM, GAM” – svet upravljanja strank obožuje akronime. A ko enkrat preidete začetnice “ključni”, “strateški” in “globalni”, se skoraj vse osredotoči na isto stvar.
9. epizoda: Sprememba paradigme
Prodaja, osredotočena na stranke, ni nič novega, toda ali enako razmišljamo tudi o usposabljanju?
8. epizoda - Prenos znanj in spretnosti v prakso
Nadgradnja znanj in prekvalifikacija predstavljata bistveni del priprave zaposlenih na jutrišnje izzive. Toda kako ju uresničimo? V drugem od treh podcastov se znova pogovarjamo s področno ekspertko Jenny Rahm, da bi spoznali kako.
7. epizoda - Ste pripravljeni na jutri?
Kako lahko ob aktualnih prelomnih družbenih in tehnoloških spremembah nadgradnja znanj in spretnosti ter prekvalifikacija pripravijo delovno silo na izzive prihodnosti? V prvem od treh podcastov se s področno ekspertko Jenny Rahm pogovarjamo o tem najbolj poslovno kritičnem vprašanju.
6. e - Prodaja, pripravljena na izzive prihodnosti
Serijo treh pogovorov z Markusom Ejenäsom zaključujemo s pogledom na prihodnost vodenja prodaje.