O programu
Urjenje preko poslovne simulacije Performer vam bo dalo jasnejšo sliko kako različni dejavniki v delovanju prodajne ekipe vplivajo na rezultat in kako morate kot prodajni direktor ukrepati, da bo celotna ekipa lažje dosegala zastavljene cilje.
UČNA POT – Poslovna simulacija “Performer – Management prodajne ekipe”
KOMU JE PROGRAM NAMENJEN
Direktorjem in vodjem prodaje oz. tistim, ki so odgovorni za doseganje prodajnih rezultatov v podjetju in vodijo prodajne ekipe.
KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO
- Boljše razumevanje, kaj morate v svojem prodajno managerskem delovanju in odločanju spremeniti danes, da boste izboljšali prodajne rezultate jutri.
- Izboljšano sposobnost analize in boljše razumevanje verige vzrok-posledica v vaši prodajni ekipi.
- Vpogled v prihodnje posledice vaših odločitev.
- Sposobnost odločanja in ukrepanja za izboljšanje prodajnega rezultata.
- Urjenje sprejemanja prodajnih odločitev.
- Povečali boste uspešnost svojega prodajnega vodenja.
- Lažje boste dosegali prihodnje prodajne cilje vaše ekipe.
- Sposobnost, da pravočasno odkrijete, kje ekipa ne dela dobro.
- Razvijete lahko dober in zanesljiv sistem opozorilnih lučk za uspešno usmerjanje aktivnosti ekipe.
VSEBINE POSAMEZNIH KORAKOV
1. KORAK: PRIPRAVA IN ZAČETNE NALOGE (spletni učni portal)
- Ob uvodu v razvojno pot udeleženci s pomočjo on-line vprašalnika ocenijo izhodiščni nivo znanj, veščin in sistemov dela, ki so neobhodni za uspešno vodenje prodajnih ekip
- 2 interaktiva e-učna modula pred računalniško simulacijo oz. delavniškim delom
- Koncept R.A.K.
- Kako izboljšati prodajno platformo
2. KORAK: RAČUNALNIŠKA POSLOVNA SIMULACIJA »PERFORMER« – dvodnevno delavniško delo
- Simulacija, v kateri udeleženci postanejo direktorji prodaje, je oblikovana na vzročno-posledični verigi povezav, ki v realnem življenju pripeljejo do prodajnega rezultata. Udeleženci se morajo osredotočiti na tiste dejavnike in vzvode v prodaji, na katere lahko in morajo vplivati v svojih realnih situacijah.
- Analiza in razumevanje začetnega stanja (rezultati, struktura kupcev, prodajne aktivnosti, zmožnosti prodajnikov) in verige vzrok-posledica
- Odločanje in oblikovanje potrebnih ukrepov za izboljšanje rezultata (cilji, prioritetni kupci, plani aktivnosti, plan razvoja in plan vodenja za implementacijo), kratkoročno in srednjeročno. Vnos v simulacijo in izračun vpliva predhodnih odločitev in ukrepov na rezultat.
- Analiza dobljenih rezultatov, šibkih točk predhodnih odločitev in ukrepov.
- Priporočila, poprava napak in ponovna izvedba simulacije
- Veriga vzrok-posledica v lastnem podjetju, orodja in izdelava osnutka lastnega prodajnega procesa in kazalnikov prodajne uspešnosti v lastnem podjetju
3. KORAK: IMPLEMENTACIJSKE NALOGE (spletni učni portal)
- 3 interaktivni e-učni moduli po zaključeni računalniški simulaciji
- Analiza prodajne uspešnosti
- Upravljanje spleta strank
- Načrtovanje prodajnih aktivnosti
- Na zaključku razvojne poti udeleženci s pomočjo on-line vprašalnika ocenijo napredek na področju znanj in sistemov dela, ki so ga dosegli s pomočjo programa
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev
Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!
KONTAKTIRAJTE NASPridobite ponudbo ali oddajte prijavo
Kdaj | Kje | Vodja programa | Naložba | Število udeležencev |
---|---|---|---|---|
Kdaj
Od: Do: |
Kje | Vodja programa |
Naložba
€ (+ DDV) |
Število udeležencev
|
Prilagojena rešitev
Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!
KONTAKTIRAJTE NAS