Mercuri Social Selling

O programu

Social Selling ni zgolj muha enodnevnica. Raziskave so namreč pokazale, da prodajniki, ki uporabljajo družbena omrežja, izvedejo 51% več poslovnih srečanj in imajo večje možnosti za uspeh. Razvojni program Mercuri Social Selling pomaga podjetjem integrirati uporabo družbenih omrežij v svoje prodajne procese in izkoristiti priložnosti, ki jih ponujajo različne družbene platforme.

Razvojni program obravnava vprašanja, kdaj in pri katerih prodajnih aktivnostih, od akvizicije novih strank do upravljanja kupcev, je smiselno uporabiti družbena omrežja in kako. Poleg tega pokaže tudi, kakšen je ustrezen pogled na različne družbene platforme, ki so v rabi – LinkedIn, Twitter in druge, kot so Xing, Conrad Pro … Program je namenjen poglobitvi razumevanja, kaj je sploh potrebno za zagotavljanje uspeha pri prodaji s pomočjo družbenih omrežij na ravni podjetja in kaj to pomeni za posameznega prodajnika, gledano s stališča razvoja njegovih veščin.

Interaktiven pristop, ki ga uporabljamo na celotni razvojni poti, udeležencem pomaga kritično pretehtati aktualne prodajne procese, s praktičnim delom na dejanskih situacijah udeležencev in primerih iz realnega življenja pa razvija in krepi veščine, potrebne za povečanje prodajne uspešnosti z uporabo družbenih omrežij.

Razvojna pot s kombiniranim učenjem – Mercuri Social Selling

Mercuri Social Selling

KOMU JE RAZVOJNA POT NAMENJENA

Razvojna pot je v prvi vrsti namenjena tistim, ki v stiku s kupci predstavljajo podjetje in pri tem tudi z uporabo družbenih medijev gradijo odnose z njimi: vodjem prodaje, prodajnikom, vodjem ključnih kupcev, prodajnim inženirjem …

KAJ UDELEŽENCI RAZVIJEJO IN PRIDOBIJO

  • Poglobljeno razumevanje uporabe različnih družbenih omrežij za povečanje prodajne uspešnosti in seznanitev z najnovejšimi trendi.
  • Okrepljene veščine prodaje s pomočjo družbenih omrežij.
  • Proces v 4 fazah, kot vodilo za učinkovito uporabo družbenih omrežij za gradnjo odnosov s strankami.
  • Znanja, ki vam bodo služila pri kvalitetni podpori znamke podjetja in ustvarjanju svoje osebne znamke.
  • Sposobnost izvajanja različnih aktivnosti za vzpostavljanje in utrjevanje odnosov s strankami preko družbenih omrežij.
  • Načrt aktivnosti za razvoj Social Sellinga.
  • Usmeritve kako integrirati Social Selling v prodajno delovanje podjetja.
  • Priporočila kdaj in pri katerih prodajnih aktivnostih, od akvizicije novih strank do razvoja obstoječih kupcev, je smiselno uporabiti družbena omrežja in kako.

VSEBINE POSAMEZNIH KORAKOV

1. KORAK: UVOD

  • Uvodni kviz in vprašalniki
  • Videocast:
    • Družbena omrežja: grožnja ali priložnost

2. KORAK: PRIPRAVLJALNE NALOGE

  • Vstopni samoocenitveni vprašalnik
  • Social Selling ”Health Check” podjetja
  • Videocasta:
    • Kako lahko vi izkoristite družbena omrežja?
    • Privabite nove stranke z uporabo družbenih omrežij
  • Pripravljalne naloge

3. KORAK: DELAVNICA (neto čas 16 ur, 2 dnevno delavniško srečanje)

  • Trendi v Social Sellingu
  • Ocena trenutne situacije / Health Check
  • Kaj je Social Selling? Kako ga uporabiti za povečanje prodajne uspešnosti?
  • Mercuri-jev 4S Social Selling proces: Showcase/Search/Share/Sustain
  • Kako graditi osebno znamko s pomočjo družbenih omrežij?
  • Kako do pravih ciljnih skupin?
  • Selekcijska matrika
  • Kako izbiramo vsebine, ki jih delimo?
  • Kontinuiteta je ključna
  • Akcijski načrt

4. KORAK: IMPLEMENTACIJSKE NALOGE

  • Priprava načrta aktivnosti
  • Implementacijske naloge
  • Videocasti:
    • CV je mrtev
    • Ali pri izbiri družbenih omrežij in aktivnosti upoštevate vaše ciljne skupine?
    • Ključni faktorji za lažjo pot do vaših ciljnih skupin?
    • Kontrolirajte vaš online image
    • Osebna znamka
    • Negovanje stikov s strankami
Preberite več v opisu programa
Prilagojena rešitev

Bi potrebovali drugačen termin izvedbe? Ima vaše podjetje veliko ljudi, ki bi radi sodelovali v programu? Pripravimo vam prilagojeno rešitev za vas!

KONTAKTIRAJTE NAS

Pridobite ponudbo