
PRI VREDNOSTI NE GRE ZA CENO. BISTVO JE V RAZUMEVANJU.
Prodaja vrednosti se spreminja - zdaj se moramo bolj kot kdaj koli prej postaviti v strankine čevlje. Kaj v resnici potrebuje ali želi? Kako dojema vrednost? Kako nam lahko boljše razumevanje koncepta prodaje vrednosti pomaga vzpostaviti stik z njo? Potopimo se v ...
Pogovorimo sePRODAJA VREDNOSTI - VALUE BASED SELLING
Spremenite način vaše prodaje
Kupci dandanes pričakujejo več kot le odličen izdelek - pričakujejo rešitve svojih poslovnih izzivov. Jenny Rahm iz podjetja Mercuri International pojasnjuje, kako lahko prodaja vrednosti pomaga vašim prodajnim ekipam, da ostanejo relevantne in konkurenčne na vse bolj zahtevnem trgu. To je razlog, zakaj jo potrebujete - zdaj!
Obrnite se na nas za posvetPrednosti prodaje vrednosti
Prehod s prodajnega modela, osredotočenega na izdelke, na prodajni model, osredotočen na stranke, prinaša številne prednosti tako z vidika kratkoročnega ustvarjanja prihodkov kot dolgoročne rasti.

Povečanje pretvornih faktorjev in učinkovitosti
Ko razumete potrebe stranke, je veliko lažje zaključiti prodajo.

Prodaja po višjih cenah
Prikaz celotne vrednosti, ki jo prinaša izdelek ali storitev, vam omogoča, da zaračunate višjo ceno, in ne le, da premagate konkurenco.

Vzpostavitev dolgoročnih odnosov
Poznavanje strank je ključnega pomena za razvoj kakovostnih odnosov, ki so osnova za dolgoročni uspeh.

e-knjiga: “Za kolikor je vredno” - Kakšen je pomen "vrednosti" v letu 2022?
Vsi vemo, kaj pomeni črka "v" v besedi VBS (Value Based Selling - Prodaja Vrednosti), toda kako stranka dejansko dojema "vrednost" v letu 2022? In ali je čas, da ponovno preučimo način prodaje?
Prenesite e-knjigo
Študija primera ABB
ABB je le eno od številnih podjetij, ki so ugotovila merljive izboljšave prodaje z Mercurijevim usposabljanjem VBS – Prodaja vrednosti. Tako je ABB-jeva Akademija za elektrifikacijo (ABB’s Electrification Academy) uporabila koncept VBS – Prodaje vrednosti za revolucionarno izboljšanje uspešnosti zaposlenih.
Prenesite študijo primeraZGODBA O USPEHU
VBS - PRODAJA VREDNOSTI V RESNIČNEM SVETU
Prisluhnite Craigu Edlinu, vodji globalnega prodajnega usposabljanja pri ABB, ki pojasnjuje, kako je podjetje Mercuri International omogočilo, da je ABB sčasoma v programu VBS - Prodaja vrednosti usposobil več kot 4.000 prodajalcev, in zakaj je to najpomembnejše prodajno usposabljanje, katerega izvaja. Se vam zdi zanimivo? Poglejte si celoten posnetek s pričevanjem o konceptu VBS - Prodaja vrednosti v današnjem poslovnem okolju.
SPOZNAJTE VEČ
Kje začeti?
Mercurijev program Prodaja vrednosti - Value Based Selling
Želite hiter pregled, kako natančno poteka usposabljanje Prodaja vrednosti? V našem programskem letaku boste našli vse podrobnosti, ki jih potrebujete.
Oglejte si programski letak
VBS kontrolni seznam vrednosti za stranko
Pri prodaji vrednosti je včasih težko določiti, kje začeti, zato si prenesite naš pregledni kontrolni seznam za zagotavljanje prave vrednosti za stranke.
Prenesite kontrolni seznam
VBS v številkah
Zakaj je prodaja vrednosti tako pomembna za dolgoročno rast podjetja? Oglejte si infografiko in spoznajte več.
Prenesite si infografikoČas je, da začnete prodajati vrednost
V čem se Mercuri razlikuje?
Mercuri International je strokovnjak za prodajno uspešnost, ki omogoča prodajno odličnost z razvojem ljudi in procesov. Našim strankam ponujamo prilagojene rešitve za povečanje prodajnih rezultatov in doseganje prodajne odličnosti.
Mercurijev razvojni program Prodaja vrednosti – Value Based SellingNE GLEDE NA VAŠE POTREBE
Ne glede na velikost podjetja in to, kje na poti razvoja prodaje se nahajate, ima Mercuri International ustrezno rešitev za vas.
Rešitve “s police”
Rešitve “s police”
Naše preizkušene razvojne rešitve so odlično izhodišče za širok spekter potreb strank.
Preberite večPrilagojene rešitve
Prilagojene rešitve
Potrebujete paket usposabljanja, prilagojen vašim specifičnim potrebam? Lahko vam ponudimo razvojne rešitve, ki so zgrajene okoli vas.
Preberite večProdajno svetovanje
Prodajno svetovanje
Niste prepričani, kateri korak storiti najprej? Naši konzultanti vam lahko pomagajo s svojimi bogatimi izkušnjami in strokovnim znanjem.
Preberite večPopolni priročnik za Prodajo vrednosti - VBS
Zbrali smo številne vire, ki vam bodo pomagali razumeti in kar najbolje izkoristiti prodajo vrednosti.

Zakaj je prodaja vrednosti tako pomembna?
Zakaj je prodaja vrednosti tako pomembna za preoblikovanje prodaje? Preučujemo trend usmerjenosti k poslovnemu modelu, ki je osredotočen na stranke.

Kateri je glavni trend v prodaji? Preučujemo spreminjajočo se naravo “vrednosti”
Letošnji glavni trend je "usmerjenost k vrednosti za stranke" - preučujemo spreminjajočo se naravo vrednosti in kaj to pomeni za prodajo.

Kaj je ustvarjanje vrednosti v prodaji?
Kaj mislimo s pojmom "ustvarjanje vrednosti" v prodaji? Preučili smo, kako se iz strokovnjaka za izdelke preusmeriti v strokovnjaka za stranke.
Pogovorimo se!
Zanima nas, kateri je vaš največji izziv, ko poskušate stranko prepričati, kakšna je dejanska vrednost vašega izdelka ali storitve. Tako vas bomo lahko pripravili na prihodnost s prodajo vrednosti.