Umetna inteligenca v prodaji
Umetna inteligenca (UI) postaja vse bolj pomembna v prodaji, saj ponuja prednosti, kot so analitika in klepetalniki. Mercuri International se zaveda pomena umetne inteligence, a poudarja, da so za izkoriščanje njenega potenciala potrebni usposobljeni strokovnjaki. Z uporabo umetne inteligence ob učinkovitem razvijanju odnosov in veščinah ter spretnostih za zagotavljanje dodane vrednosti se lahko učinkovitost prodaje izboljša.
Pogovorno učenje
Mercuri ponuja pogovorna orodja za razvoj prodajnih veščin in spretnosti za kontinuirano učenje med delom, s “pull”, “push” in z vodenimi učnimi izkušnjami na platformah, kot so Teams, Slack in Webex.
Učenje, vključeno v potek dela
Mercurijeva, z umetno inteligenco podprta napovedna analitika podpira prodajne managerje, klepetalniki pa izboljšujejo omogočanje prodaje in razvoj kompetenc v podjetjih.
Avtonomna prodaja
Mercuri International je s svojim znanjem na področju omogočanja prodaje in umetne inteligence ustvaril avtonomni prodajni sistem, ki s pomočjo pogovornega vključevanja potencialnih strank in tehnologije umetne inteligence izboljšuje izkušnje strank.
Podatkovno vodena prodaja
Mercurijeva kvantitativna in kvalitativna analiza prodajnikov, poslov in strank pomaga trenerjem dajati priporočila, ki temeljijo na podatkih, in posledično ustvariti uspešne prodajne ekipe.
Ponovni razmislek o prodaji
Odkrijte nesporne prednosti umetne inteligence za podjetja in izobraževanje. Čeprav ostajajo pomisleki glede praktične uporabe, UI vpliva na naša življenja na očitne in neočitne načine. Več informacij najdete na naših webinarjih, podcastih in objavah na blogih ali pa si oglejte naš posnetek seje.
Pogosta vprašanja
Zaradi hitre rasti umetne inteligence se pojavljajo številna vprašanja v zvezi z njenimi izzivi in uporabo. Oglejte si poglavje “UI – pogosta vprašanja”, v katerem boste pridobili dragocena spoznanja in se lažje odločali na podlagi pridobljenih informacij. Navdih poiščite tukaj.
Podcast
V podkastu Sales Boost boste našli navdihujoče, kratke, a poglobljene intervjuje o umetni inteligenci v prodaji in spremembah v načinu dela. Področni strokovnjaki delijo z vami sveže poglede in izpodbijajo konvencionalno modrost, da bi vam pomagali preoblikovati vaše poslovanje. Prisluhnite epizodam.