To je serija video posnetkov, ki temelji na intervjujih z globalnim izobraževalnim direktorjem za funkcionalni razvoj pri družbi Maersk Line Caryjem Baileyjem-Findleyjem o programu odličnosti storitev za stranke, ki je bil razvit in uspešno izveden v sodelovanju z družbo Mercuri International.
V video posnetkih si lahko ogledate zgodbo o tem, kako je bil program razvit in izveden ter kakšni so bili njegovi rezultati za družbo Maersk Line.
Uvod v program
Razlogi za odločitev – zakaj se je družba Maersk Line odločila za razvoj osebja za podporo strankam
Cilj programa – njegov namen
Upravljanje projekta – kako je bil program izveden
Ključi do uspeha – kako je bil program izveden
Osebna angažiranost – pomen osebne angažiranosti pri projektu
1. korak – Analiza
2. korak – Svetovanje
3. korak – Usposabljanje
4. korak – Implementacija
5. korak – Konsolidacija
Ključni rezultati – koristi programa
Opažene spremembe v ravnanju zaposlenih
Komentarji strank – kaj pravijo Maerskove stranke
Podobne situacije – stvari, o katerih lahko razmislite, če ste v podobni situaciji
Nasveti za druge
Bi želeli izvedeti več o odličnosti storitev za stranke?
Za več informacij nam pišite ali nas pokličite na 01/520 80 30.