Odličnost storitev za stranke z družbo Maersk Line

To je serija video posnetkov, ki temelji na intervjujih z globalnim izobraževalnim direktorjem za funkcionalni razvoj pri družbi Maersk Line Caryjem Baileyjem-Findleyjem o programu odličnosti storitev za stranke, ki je bil razvit in uspešno izveden v sodelovanju z družbo Mercuri International.

V video posnetkih si lahko ogledate zgodbo o tem, kako je bil program razvit in izveden ter kakšni so bili njegovi rezultati za družbo Maersk Line.

Uvod v program

Razlogi za odločitev – zakaj se je družba Maersk Line odločila za razvoj osebja za podporo strankam

Cilj programa – njegov namen

Upravljanje projekta – kako je bil program izveden

Ključi do uspeha – kako je bil program izveden

Osebna angažiranost – pomen osebne angažiranosti pri projektu

1. korak – Analiza

2. korak – Svetovanje

3. korak – Usposabljanje

4. korak – Implementacija

5. korak – Konsolidacija

Ključni rezultati – koristi programa

Opažene spremembe v ravnanju zaposlenih

Komentarji strank – kaj pravijo Maerskove stranke

Podobne situacije – stvari, o katerih lahko razmislite, če ste v podobni situaciji

Nasveti za druge

Bi želeli izvedeti več o odličnosti storitev za stranke?

Za več informacij nam pišite ali nas pokličite na 01/520 80 30.