Poročilo raziskave The Future State of Sales bo objavljeno 18. novembra

“85% poslovnih vodij pravi, da je usmerjenost k vrednosti za stranke najbolj kritičen trend za prihodnji uspeh”

Mercuri International Research (prej ProSales) bo 18. novembra, ob priložnosti težko pričakovanega dogodka “The Sales Conference”, objavil podrobno poročilo o raziskavi trendov, ki oblikujejo prihodnost prodaje – “The Future State of Sales”. 

Poročilo, ki je nastalo v sodelovanju s podjetjema SalesOnly in Scrive, temelji na intervjujih z več kot 1000 poslovnimi vodji v 30 državah. Gre za ambiciozen posnetek sektorja prodaje, ki se je morala razvijati hitreje kot kadar koli v novejši zgodovini in ki zajema ključne dejavnike, kot so vloga novih tehnologij, spreminjanje delovnih praks in premiki v kulturnih pričakovanjih. 

In trend številka 1? Poslovno-kritična usmerjenost k vrednosti za stranko za zagotavljanje prihodnje uspešnosti. Kot ugotavlja Henrik Larsson-Broman iz Mercuri International:

“Usmerjenost k vrednosti za stranko – izziv prehoda s prodajne organizacije, osredotočene na izdelke, k prodajni organizaciji, osredotočeni na kupca – je že dolgo vse večji in zdaj tudi prednostna naloga večine B2B organizacij. Razlog je preprosto v tem, da je prodaja postala bolj kompleksna in da kupci od svojih dobaviteljev pričakujejo več. Potrebujejo dobavitelje, ki lahko zanje ustvarijo edinstvene rešitve, prinesejo nova spoznanja, ki temeljijo na trendih in raziskavah, jih usposobijo in navdihnejo, da se spremenijo, in nenazadnje predvidijo njihove prihodnje težave. To so izzivi, ki jih je treba nasloviti, če želimo preživeti v vse težjem poslovnem okolju.”

Številna druga področja, ki jih poročilo preučuje:

  • vse bolj zahtevna narava zaposlovanja talentov
  • vpliv prelomnih tehnologij
  • porast dela in prodaje na daljavo

Kot izpostavlja izvršna direktorica podjetja SalesOnly Jenny Berge:

“Digitalni prehod, ki se je v zadnjih letih pospešil, je vplival in še vpliva na celoten spekter prodaje. Skozi spoznanja, ki jih je prinesla študija, smo pridobili globje razumevanje, kako lahko našim strankam pomagamo pri iskanju in zaposlitvi prodajalcev ter vodij prodaje, ki prispevajo h konkurenčnosti tako zdaj kot v prihodnosti.”

Poročilo je omogočilo podrobno študijo današnjega poslovnega okolja in je bistvenega pomena za poslovne vodje, ki se želijo pripraviti na jutrišnje izzive. Objavljeno bo ob priložnosti dogodka The Sales Conference 18. novembra.

“Naše partnerstvo s podjetjema SalesOnly in Scrive zagotavlja dragocen vpogled v to, kaj trg išče in kakšne so prihodnje potrebe po zaposlovanju. Gre za uspešno sodelovanje, ki ustvarja vrednost za vse vključene in posel nasploh,” pravi Henrik Larsson-Broman.

Kontakt:

Frank Herbertz, CEO
Mercuri International Group
Email: press@mercuri.net

Daniela Vidakovic Lundin, Global Marketing Manager
Mercuri International Group
Email: press@mercuri.net