Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling

Prodaja vrednosti

Dandanes kupci pričakujejo več kot le odličen izdelek, pričakujejo rešitve svojih poslovnih izzivov. Oglejte si video in spoznajte, kako lahko prodaja vrednosti pomaga vašim prodajnim ekipam, da ostanejo konkurenčne in relevantne na vse bolj zahtevnem trgu.

Prodajajte vrednost – ne izdelke!

Poskrbite, da bodo stranke zaznale resnično vrednost vaše ponudbe, tako da jasno in prepričljivo prenesete vaše sporočilo – prodaja vrednosti je ključna! V današnjih zahtevnih prodajnih razmerah tradicionalni prodajni pristop ni več dovolj. Kupci želijo imeti opravka s prodajalci, ki razumejo njihove poslovne cilje in ki jim jih lahko pomagajo doseči, namesto da jim poskušajo le prodati izdelke ali storitve. Zato predstavljamo razvojni program Prodaja vrednosti – MI Value Based Selling, ki vam ponuja vse odgovore in rešitve, ki jih potrebujete.

Prodaja vrednosti je način prodaje, ki preusmeri fokus z izdelka na kupca.

PREBERITE VEČ

Vas zanima izvedeti več? Preberite opisni letak programa! Ne glede na to, ali vas zanima ena vsebina ali učna pot, ali več njih – poskrbimo, da vaše usposabljanje ustreza potrebam vas in vaše organizacije.

Nadgradnja znanj in spretnosti ne bi mogla biti lažja…

… z licencami za vsako od naših poti, ki jih je mogoče kupiti posamično ali kot paket izbranih. Kako to deluje:

1. SPOZNAJTE NAŠE UČNE POTI

Prebrskajte po učnih poteh in razmislite, kaj ustreza vam ali vaši ekipi?

2. IZBERITE ENO ALI VEČ

Ste našli eno ali več, ki se vam zdijo zanimive? Dobro!

3. ZAČNITE SVOJO UČNO IZKUŠNJO

Obrnite se na nas in z veseljem vam bomo svetovali pri oblikovanju najboljšega paketa – posebej za vas oz. vašo ekipo.


Prodaja vrednosti v praksi

Podjetje ABB je spremenilo svojo poslovno strategijo s pomočjo Mercurijevega pristopa prodaje vrednosti v več kot 100 državah. Da bi bil program usposabljanja uspešen, mora biti zanimiv – udeležence mora navdihniti s praktičnimi veščinami, h katerim se, željni učenja, radi vračajo. Z zagotavljanjem vsebine, ki je bila natančno usklajena z vlogami udeležencev v resničnem okolju, je Mercuri ABB-ju pomagal ustvariti pristen občutek za napredek in dosežke – prodajne ekipe so lahko, ob osredotočanju na vrednost za stranko, videle in aktivno občutile korist novo pridobljenih znanj.


KJE ZAČETI?

KONTAKTIRAJTE NAS

Ne glede na izziv, ima Mercuri International za vas ustrezno učno pot. Prebrskajte po naših drugih učnih poteh, ki usposabljanje pripeljejo kjer koli že ste in ko vam ustreza. Potrebujete prilagojeno rešitev? Pišite nam in zgodilo se bo!