
Trendi usposabljanja leta 2020
Leto 2020 je zagotovilo kombinacijo globalnih dogodkov, ki so na novo opredelili poslovno okolje. Mercuri International je to raziskavo izvedel, da bi ugotovil, kako se podjetja odzivajo na to »nevihto« na trgu – Trendi usposabljanja leta 2020. Raziskava je zajela široko paleto panog, od financ, farmacije, gradbeništva do izdelkov široke potrošnje, v pogovoru z vodstvenimi delavci iz C-ravni, prodaje, človeških virov in usposabljanja. Na številnih področjih je bilo zaznano splošno soglasje med panogami in vlogami, na drugih pa je bila opazna razlika v mnenjih. Oglejmo si nekaj vpogledov v Trende usposabljanja! Če bi želeli spoznati več zanimivih dejstev in številk, si celotno poročilo prenesite tukaj:
Osredotočanje na vodilne v panogi
Na desni strani je prikazan seznam petih trenutno najbolj iskanih tem usposabljanja. Zanimivo je, da se je veščina »obvladovanja sprememb« komajda uvrstila med deseterico, kar preseneča glede na izjemno hitro in nepredvidljivo dinamiko trga v letu 2020.
Pogled skozi prizmo različnih vlog
Vodstveni kadri v vseh panogah so si enotni v prepričanju, da sta prodaja vrednosti (VBS) in pridobivanje novih strank ključni prioriteti. Generalni direktorji posebej izpostavljajo pomen vodenja ključnih kupcev. Direktorji in vodje prodaje se vse bolj osredotočajo na prodajo na daljavo, kadrovski in izobraževalni specialisti pa dajejo prednost produktno usmerjenim usposabljanjem.


Trendi usposabljanja 2020 – Proračuni so pod pritiskom
Soglasje med sodelujočimi v raziskavi je bilo, da bo proračun za usposabljanje v letu 2020 občutno zmanjšan – 45% podjetij ga namerava zmanjšati, 30% ohraniti na enaki ravni, le 4% pa načrtuje povečanje. Kljub temu pa se razpoložljiva sredstva ne porabljajo naključno, temveč se preusmerjajo v bolj ciljno usmerjena področja: kombinacija različnih formatov usposabljanja se zdi najboljša pot naprej, pri čemer posebej izstopa zanimanje za digitalne in virtualne rešitve.