Se pogosto sprašujete:
- Zakaj so nekatera podjetja odlična v prodaji?
- Kaj spodbuja njihov uspeh ne glede na panogo, velikost ali gospodarske razmere?
- Ali njihove zgodbe ponujajo vpoglede, ki lahko pomagajo ponoviti njihov uspeh?
Ali je prodajna odločnost posledica strategije, procesa, strukture ali ljudi? Enega od teh? Nekaterih? Vseh teh? Ali pa je morda še kaj več?
Kaj spodbuja prodajno odličnost v organizacijah, ne glede na velikost, industrijsko panogo, geografijo in gospodarske razmere?
Kaj motivira prodajne vodje?
Pri iskanju odgovorov na ta in še mnoga druga vprašanja, Mercuri International izvaja občasne globalne raziskave. Najnovejša – Raziskava prodajne odličnosti 2017, ki je bila izvedena sredi leta 2016, razkriva nekatere skrivnosti prodajne odličnosti vrhunskih podjetij iz 20 držav in 12 industrijskih panog, v katero je bilo vključenih 926 anketirancev, od teh več kot 80 odstotkov predstavljajo direktorji in vodje prodaje.
Preberite več v tej Mercurijevi Beli knjigi.
Poročilo o Raziskavi prodajne odličnosti 2017 v nadaljevanju: